Hlavní navigace

Účinnost e-mailového marketingu roste

26. 8. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Americká společnost DoubleClick tvrdí, že úspěšnost e-mailového marketingu výrazně roste: že stoupá účinnost legitimních reklamních mailů, a i další faktory potvrzují výhodnost realizace těchto kampaní. Některá čísla, jsou těžko uvěřitelná, ale společnost má v internetové reklamě dobré renomé a stěží by si dovolila prezentovat čísla silně vzdálená skutečnosti. Více Jiří Hlavenka ve svém komentáři.

Americká společnost DoubleClick tvrdí, že úspěšnost e-mailového marketingu výrazně roste: že stoupá účinnost legitimních reklamních mailů, a i další faktory potvrzují výhodnost realizace těchto kampaní. Některá čísla, jsou těžko uvěřitelná, ale společnost má v internetové reklamě dobré renomé a stěží by si dovolila prezentovat čísla silně vzdálená skutečnosti. Více Jiří Hlavenka ve svém komentáři.

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).