Hlavní navigace

U:fon má již prvních sto tisíc klientů

Jiří Macich ml.

Telekomunikační poskytovatel U:fon oznámil, že včera získal stotisícího zákazníka. U:fon vstoupil na český trh v květnu 2007. Podle aktuálního portfólia „snese“ označení čtvrtý mobilní operátor, nicméně oproti Telefónice O2, T-Mobilu a Vodafonu neprovozuje vlastní GSM síť. U:fon své bezdrátové služby nabízí v rámci sítě třetí generace využívající technologii CDMA, která dnes pokrývá 84 procent populace České republiky. K 29. lednu 2009 registroval 65 000 zákazníků využívajících hlasových služeb…

Telekomunikační poskytovatel U:fon oznámil, že včera získal stotisícího zákazníka. U:fon vstoupil na český trh v květnu 2007. Podle aktuálního portfólia „snese“ označení čtvrtý mobilní operátor, nicméně oproti Telefónice O2, T-Mobilu a Vodafonu neprovozuje vlastní GSM síť. U:fon své bezdrátové služby nabízí v rámci sítě třetí generace využívající technologii CDMA, která dnes pokrývá 84 procent populace České republiky. K 29. lednu 2009 registroval 65 000 zákazníků využívajících hlasových služeb, dalších 35 000 zákazníků se rekrutuje z řad uživatelů bezdrátového připojení k Internetu.

Ačkoliv náš segment pevných linek a mobilního Internetu neustále roste, prodeje mobilních hlasových služeb od čtvrtého kvartálu minulého roku rapidně akcelerují. Díky balíčkovým slevám či speciální edici 2v1 tarifu Za 300 je výhoda volání a SMS v síti zdarma jasným a srozumitelným řešením pro zákazníky. Okamžitě pochopili, kolik mohou s voláním a SMS v síti zdarma ušetřit. Společně s výhodnou cenou za volání do ostatních sítí za 3,90 Kč vč. DPH se tarif Za 300 stal nejprodávanějším mobilním tarifem U:fona, tvrdí Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?