Hlavní navigace

U:fon poskytuje zákaznickou podporu i na Facebooku

23. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Mobilní CDMA operátor U:fon hodlá zákazníkům poskytovat podporu nejen přes své stávající call centrum, ale také na komunitním serveru Facebook, kde má svou stránku. Dotazy je možné psát přímo na zeď. Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu, tvrdí Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Mobilní CDMA operátor U:fon hodlá zákazníkům poskytovat podporu nejen přes své stávající call centrum, ale také na komunitním serveru Facebook, kde má svou stránku. Dotazy je možné psát přímo na zeď. Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu, tvrdí Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Se zákazníky zde komunikují pracovníci call centra každý den od 8:00 do 20:00. Do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu, dodává Oleg Vojtíšek. A za jak dlouho se zákazníci dočkají odpovědi na svůj dotaz položený přes Facebook? V pilotním provozu byla naše reakční doba na dotazy cca 15 minut, rádi bychom ji udrželi i do budoucna, říká ředitel péče o zákazníky. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).