Hlavní navigace

Ukrajinská krize drží ČT 24 na pozici čtyřky na trhu, jasným vítězem úterý Ordinace

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Primě se v úterý mimořádně dařilo s podvečerním formátem Prostřeno, v podílu na publiku tento pořad dosahoval hodnot Novy

Doba čtení: 2 minuty

Prostřeno s podílem přes 25 %

Vleklá krize na Ukrajině udržuje zvýšený zájem o zpravodajský kanál ČT 24. Poslední dny se tento program stabilně drží v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let na čtvrté pozici za hlavními kanály Novy, Primy a ČT 1. Ne jinak tomu bylo i v úterý, kdy ČT 24 za celý den oslovila 5,62 procenta publika. Bezkonkurenčním vítězem dne ale byla Nova se svým seriálem Ordinace v růžové zahradě 2. Od 20:20 jej na hlavním kanálu Novy vidělo v průměru 1,847 milionu dospělých diváků a 43,12 procenta publika (37,96 procenta ve věku 15 až 54 let).

Repríza seriálu Vyprávěj na Jedničce uhrála proti Ordinaci od osmé večer 657 tisíc dospělých diváků a podíl 15,36 procenta (20,26 procenta v kategorii diváků od 15 do 54 let). Právě v „novácké“ cílové skupině 15 až 54 let se Vyprávěj pohybuje už na polovině výkonu Ordinace a dlouhodobě se mu v této kategorii daří lépe než v širší kategorii všech dospělých nad 15 let. U Ordinace je tomu naopak, její publikum stárne. Nejsledovanějším úterním pořadem Primy se stalo překvapivě podvečerní Prostřeno, které si od 18 hodin nenechalo ujít 769 tisíc dospělých diváků a 25,56 procenta publika (21,81 procenta ve věku 15 až 54 let).

PR Summit tip Alza

Kanály – průměrné podíly (4. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (4. 3. 2014)
Graf podílu skupin (4. 3. 2014)

Slunce, seno, jahody na Primě propadlo

Ordinace Nově tradičně pomohla k vyšší sledovanosti magazínu Víkend, který televize vysílá hned po tomto seriálu od půl desáté večer. Vidělo jej 1,114 milionu dospělých a 33,66 procenta publika (31,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Zklamáním pro Primu musel být výsledek populární české komedie Slunce, seno, jahody, která od čtvrt na devět proti Ordinaci a Vyprávěj uhrála jen 436 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (11 procent ve věku 15 až 54 let), stala se tedy až třetím nejsledovanějším pořadem v daném čase. Následná repríza kuchařské reality show Ano, šéfe! přitáhla k Primě od 21:40 průměrně 400 tisíc diváků a 14 procent dospělého publika (16 procent ve věku 15 až 54 let).

Z menších televizí se dařilo ČT 2 s dokumentárním cyklem Velká vlastenecká válka, který od osmé večer sledovalo v průměru 268 tisíc dospělých diváků a 6,27 procenta publika. Prima Cool bodovala sitcomem Teorie velkého třesku, který si od půl desáté nenechalo ujít 195 tisíc dospělých diváků a 4,98 procenta publika (8,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Lehce nadprůměrnou sledovanost měl i hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Ostrov. Od osmé večer jej zhlédlo 187 tisíc dospělých diváků, což představovalo 4,91 procenta publika (7,25 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (4. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (4. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (4. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (4. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (4. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (4. 3. 2014)
Top 5: ČT art (4. 3. 2014)
Top 5: Nova (4. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (4. 3. 2014)
Top 5: FANDA (4. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (4. 3. 2014)
Top 5: TELKA (4. 3. 2014)
Top 5: Prima (4. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (4. 3. 2014)
Top 5: Prima love (4. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (4. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (4. 3. 2014)
Našli jste v článku chybu?