Hlavní navigace

ÚOHS šetří možný kartel mezi mediálními agenturami

Jiří Macich ml.

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) podezřívá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelové dohody ohledně prodeji reklamního prostoru. Píše o tom server iHNed. Ve středu sídla zmíněných agentur navštívili neohlášení pracovníci ÚOHS, aby zajistili důkazy o údajném nezákonném jednání. Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla, řekl na adresu zmíněných firem místopředseda úřadu Robert Neruda pro iHNed. Konkrétnější být…

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) podezřívá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelové dohody ohledně prodeji reklamního prostoru. Píše o tom server iHNed. Ve středu sídla zmíněných agentur navštívili neohlášení pracovníci ÚOHS, aby zajistili důkazy o údajném nezákonném jednání. Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla, řekl na adresu zmíněných firem místopředseda úřadu Robert Neruda pro iHNed. Konkrétnější být nechtěl, agentury existenci nezákonné spolupráce pochopitelně odmítají.

Našli jste v článku chybu?