Hlavní navigace

ÚOHS šetří možný kartel mezi mediálními agenturami

Jiří Macich ml.

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) podezřívá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelové dohody ohledně prodeji reklamního prostoru. Píše o tom server iHNed. Ve středu sídla zmíněných agentur navštívili neohlášení pracovníci ÚOHS, aby zajistili důkazy o údajném nezákonném jednání. Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla, řekl na adresu zmíněných firem místopředseda úřadu Robert Neruda pro iHNed. Konkrétnější být…

Doba čtení: do minuty

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) podezřívá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelové dohody ohledně prodeji reklamního prostoru. Píše o tom server iHNed. Ve středu sídla zmíněných agentur navštívili neohlášení pracovníci ÚOHS, aby zajistili důkazy o údajném nezákonném jednání. Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla, řekl na adresu zmíněných firem místopředseda úřadu Robert Neruda pro iHNed. Konkrétnější být nechtěl, agentury existenci nezákonné spolupráce pochopitelně odmítají.

Našli jste v článku chybu?