Hlavní navigace

ÚOHS šetří možný kartel mezi mediálními agenturami

11. 9. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) podezřívá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelové dohody ohledně prodeji reklamního prostoru. Píše o tom server iHNed. Ve středu sídla zmíněných agentur navštívili neohlášení pracovníci ÚOHS, aby zajistili důkazy o údajném nezákonném jednání. Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla, řekl na adresu zmíněných firem místopředseda úřadu Robert Neruda pro iHNed. Konkrétnější být…

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) podezřívá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelové dohody ohledně prodeji reklamního prostoru. Píše o tom server iHNed. Ve středu sídla zmíněných agentur navštívili neohlášení pracovníci ÚOHS, aby zajistili důkazy o údajném nezákonném jednání. Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla, řekl na adresu zmíněných firem místopředseda úřadu Robert Neruda pro iHNed. Konkrétnější být nechtěl, agentury existenci nezákonné spolupráce pochopitelně odmítají.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).