Od 1. července se Joj Cinema HD stane součástí základního programového balíčku UPC. Domluvila se na tom společnost UPC se skupinou JOJ Group. Na obou trzích kanál exkluzivně distribuuje mediální společnost Axocom. Od podzimu navíc bude k dispozici knihovna kanálu Joj Cinema jako součást televizního archivu, který má k dispozici téměř dvě stě tisíc zákazníků UPC. Od července bude spuštěna také promo stanice UPC Show HD, která bude vysílat upoutávky na filmy, seriály a pohádky ve videotéce a archívu, dále pak videonávody nebo prezentaci novinek UPC a jednotlivých programů.
Kanál Joj Cinema HD vysílá 24 hodin denně filmy všech žánrů, které nepřerušuje reklamou. Z měření sledovanosti u vybraných IPTV operátorů vyplývá, že kanál Joj Cinema přesahuje průměrně hranici jednoho procenta a poráží tak i některé dlouhodobě etablované filmové kanály na českém a slovenském trhu.
Joj Cinema HD spustíme pro 360 tisíc našich televizních zákazníků, a to bez reklam a s možností sedmidenního zpětného zhlédnutí. Navíc od podzimu zařadíme do TV archivu přibližně stovku titulů z produkce skupiny Joj,
uvedl marketingový ředitel UPC Jan Kohout. Na území Slovenské republiky je Joj Cinema nejsledovanější placenou filmovou stanicí, což nás jen utvrzuje v tom, že jde o divácky velmi atraktivní projekt,
zdůrazňuje Marcel Grega, generální ředitel JOJ Group.