Hlavní navigace

UPC vyzývá diváky, aby si kvůli vypínání analogu pořídili kabelovku

26. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

26. 1. 2009

Kabelová společnost UPC rozjela rozhlasovou kampaň na podporu svojí kabelové televize, v níž nabádá televizní diváky, aby vyřešili problém s vypínáním analogových televizních vysílačů přechodem ke kabelové televizi. Reklamní spoty, které začínají oficiálním oznámením, že z rozhodnutí vlády letos dojde k vypnutí „následujících vysílačů“, vysílá například pražské Radio 1.

Blížící se termíny vypínání zemských analogových televizních vysílačů využila už dříve v reklamní kampani na svou placenou digitální televizi přes pevnou linku O2TV společnost Telefónica O2. V letošním roce má dojít k úplnému vypnutí zemského analogového televizního vysílání ve třech oblastech: v dubnu v Praze, v září na Plzeňsku a v říjnu ve středních Čechách.

Vypínání se zatím bude týkat pouze vysílačů velkého a středního výkonu, nikoli dokrývačů. Ty ukončí analogové vysílání nejpozději v listopadu 2011.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.