Společnost UPC Česká republika chce prostřednictvím svých dealerů informovat obyvatele hlavního města o blížícím se konci analogové televize. Počínaje tímto týdnem zahajujeme kampaň s cílem ozřejmit pražským domácnostem v dosahu kabelové sítě UPC výhody přechodu na digitální televizní služby,
sdělil dnes novinářům František Malina, tiskový mluvčí společnosti, která tak chce využít blížícího se konce analogové TV v Praze a získat pro své služby další zákazníky.
Firma zároveň potvrdila, že i nadále bude v hlavním městě pokračovat také v šíření analogové kabelové televize. Zákazníci v Praze, kteří takto signál přijímají, tedy nebudou muset pro sledování svých oblíbených programů udělat nic. Společnost umí rovněž dodat televizní signál v analogové formě do rozvodů společných televizních antén a zajistit tak pokračování analogové televizní nabídky v STA, tedy bez povinnosti nákupu set top boxů jednotlivými domácnostmi,
dodal Malina.