Hlavní navigace

UPC začne stálým zákazníkům nabízet slevy na nákupy u smluvních partnerů

9. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nový bonusový program Dolce Vita mohou využít zákazníci kabelové společnosti UPC, kteří využívají jejích služeb alespoň tři měsíce a nemají u operátora nedoplatek

Slevy na nákupy u smluvních partnerů začne nabízet kabelová společnost UPC svým zákazníkům, kteří využívají jejích služeb alespoň tři měsíce a nemají u ní žádný nedoplatek. Bonusový program Dolce Vita bude obsahovat i zvýhodněné nabídky produktů UPC, přičemž na nákup zboží a služeb u partnerských prodejců nabídne slevy od 10 do 55 procent. Informoval o tom mluvčí české UPC Juraj Gerbery.

K TÉMATU: UPC začala nabízet kabelovku do počítače, tabletu a smartphonu. Zatím v Holandsku

„Hlavní myšlenkou programu je poskytnout našim klientům určitou nadhodnotu a péči, neboť být dlouhodobě s UPC se vyplatí. Chceme, aby naši zákazníci zažili ‚sladký život‛ v podobě odměn, benefitů, soutěží a speciálních nabídek, které nikde jinde nenaleznou,“ vysvětlil marketingový ředitel UPC Martin Smrž. „Každé čtvrtletí počítáme s balíčkem nových slev a výhod,“ dodal. Podobnou službu už nabízí svým zákazníkům mobilní operátoři.

ČTĚTE TAKÉ: TV Pohoda vstupuje do kabelovky UPC, bude součástí nabídek Klasik a Komfort

MMF24

Momentálně jsou partnery programu Dolce Vita společnosti z oblasti filmové a seriálové zábavy, různých druhů zážitků, zdraví, parfémů, ale také optiky, romantických pobytů a vzdělávání. Konkrétně jde o firmy MagicBox, Allegria (Den Jak Sen), EIFFEL OPTIC, GreenSwan Pharmaceuticals ČR, Jazykové školy NOISIS, H&Hotels group nebo parfumerie FAnn.

„Uplatnění slevy je možné jak v e-shopech formou unikátního kódu, tak v kamenných obchodech prostřednictvím vytištěného slevového kuponu,“ přiblížil Josef Henzl, Customer Experience Manager UPC Česká republika. Přístup ke slevám dostanou zákazníci UPC prostřednictvím jejich profilu MojeUPC na internetové stránce www.upc.cz. Bonusový program se netýká zákazníků satelitní služby freeSAT by UPC Direct.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).