Po pěti letech budování sítě byznysových kontaktů pro české podnikatele přechází Jan Fried na druhou stranu.
Po pěti letech budování sítě byznysových kontaktů pro české podnikatele přechází Jan Fried na druhou stranu.
Napřed se domluvit s inkubátorem B2B startupů Hatchery a rozjet první pobočku v New Yorku. Usertech, vedený Janem Beránkem, posiluje pozice.
Za svou zlatou žílu považuje agentura především startupy z oblasti finančnictví nebo projektů pro mediální domy. To už si koneckonců vyzkoušeli v tuzemsku, kde pracovali na webu časopisu Forbes a dlouhodobě spolupracují s agenturou Creative Dock.
„Těžko si představit zkušenějšího člověka na rozvoj obchodních aktivit na východním pobřeží než je Honza Fried, navíc v kontextu startupů,“ komentuje nástup nové tváře Beránek.
Jan Fried působil v New Yorku od roku 2011 jako zahraniční zástupce Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Stál i u zrodu CzechAccelatoru, projektu zaměřeného na rozvoj českých startupů v Americe.
Fried není prvním zkušeným člověkem, který přešel z CzechInvestu do startupového světa. Podobně je na tom třeba Lenka Kučerová, která místo New Yorku zastupovala CzechInvest v Silicon Valley. Teď se s Andrejem Kiskou věnuje posílání nadějných studentů na zkušenou do amerických startupů pod značkou StarLift.org.
Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.