Prvních pět příček v TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejšího dne obsadily pořady televize Nova, navíc všech pět přesáhlo milion diváků starších patnácti let. Klasickou jedničkou se staly Televizní noviny, na druhém místě skončila Ordinace v růžové zahradě, které se povedlo oproti minulému týdnu posílit o 35 tisíc diváků. Třetí příčku obsadily Sportovní noviny, čtvrtý skončil nekonečný seriál Ulice, které ve srovnání s minulým úterým přibylo dokonce 48 tisíc diváků. O téměř dvě stě tisíc diváků si pak polepšil magazín Víkend, který se o patnáct tisíc diváků přehoupl přes miliónovou hranici.
PONDĚLNÍ DATA: Nad milionem „Případy“, Ulice a vrátilo se i „Kuře“
Druhou pětku si rozdělila Prima a ČT 1, v poměru tři ku dvěma pro Primu. Ta bodovala na šestém a sedmém místě svými klasickými šlágry, Zprávami a Krimi zprávami. Na desáté příčce se pak umístila soutěžní reality show amatérských kuchařů Prostřeno, kterou sledovalo 626 tisíc diváků, což ale znamenalo úbytek devatenácti tisíc diváků ve srovnání s minulým úterým. Za ČT 1 pak na osmém místě skončily Události a na devátém 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem, který si oproti minulému týdnu polepšil o třináct tisíc diváků.
Zajímavá čísla vygeneroval i večer na ČT 2, všech pět nejsledovanějších pořadů vykázalo větší podíl u věkové skupiny diváků od 15 do 54 let než u obecné cílové skupiny diváků starších patnácti let. Záznam představení Divadla Járy Cimrmana tak sledovalo více než sedm procent mladší cílové skupiny a koprodukční film Poslední vlak o transportu berlínských Židů dokonce necelých osm procent diváků ve věku od 15 do 54 let.
MINULÝ TÝDEN: Úterní večer patřil Nově. Zcela
Podobně si vedla i Nova Cinema, jejíž čtyři nejsledovanější pořady získaly větší podíl u mladšího publika než u obecné cílové skupiny. Western Maverick s Melem Gibsonem tak sledovalo celkem 127 tisíc diváků a 74 tisíc diváků mladších 54 let, což znamenalo podíl 3,26 procenta, resp. 3,99 procenta. Historické Království nebeské na Primě Max pak v prime time sledovalo celkem 75 tisíc diváků a 31 tisíc diváků mladších 54 let, což u mladší cílové skupiny znamenalo podíl 2,53 procenta.