Tisková zpráva České televize dále říká, že „celý zápas, včetně prodloužení, sledovalo 335 tisíc fanoušků fotbalu při podílu na publiku 11,6 %. Rozhodující penaltový rozstřel pak sledovalo více než 40 % mužského televizního publika a vidělo je tak více než půl milionu dospělých diváků; 506 tisíc při podílu 28,6 %.“
Zatímco zápas v základní hrací době nejvíce poutal muže ve věku 15–24 let a v této skupině sledoval souboj Realu s Atlétikem každý čtvrtý divák, prodloužení a penalty přilákaly nejvíce muže starší pětapadesáti let. V této skupině přesáhl podíl na publiku 45 %.
ČTĚTE TAKÉ: Real Madrid vs. Atlético Madrid na O2 Sport. S Ujfalušim a chatem diváků
Celkový zásah Ligy mistrů na obrazovkách ČT Sport činil v této sezoně 2,77 milionu diváků.