Hlavní navigace

Útoky ve Francii zásadně zvýšily zájem o ČT 24, noční speciál sledovalo 16 % publika

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Mimořádné zpravodajství o teroristických útocích v Paříži udrželo desítky tisíc diváků u televizních obrazovek až do rána.

Doba čtení: 3 minuty

143 tisíc diváků trávilo noc s ČT 24

Páteční teroristické útoky v Paříži a mimořádné zpravodajství, které k nim připravila Česká televize, zásadně zvýšily noční sledovanost zpravodajského kanálu ČT 24. Speciál, který od 23:00 nahradil běžné vysílání, sledovalo do půl třetí v noci v průměru 143 tisíc dospělých diváků a 15,84 procenta publika (13,62 procenta ve věku 15 až 54 let). Z celodenního hlediska dosáhla ČT 24 podílu 5,40 procenta na dospělém publiku starším 15 a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi, když o téměř dvě desetiny procentního bodu porazila hlavní kanál skupiny Barrandov (ten dosáhl podílu 5,22 procenta). Mimořádné vysílání nezasáhlo do sledovanosti hlavních večerních pořadů, protože začínalo až po hlavním vysílacím čase.

ČTVRTEČNÍ DATA: Soudkyně Barbara dosáhla svého maxima, vidělo ji přes 400 tisíc diváků

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pátku tak zůstal seriál Doktor Martin, který od osmé večer na ČT 1 vidělo v průměru 1,223 milionu dospělých diváků a 32,44 procenta publika (21,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Výrazně méně diváků měla televizní premiéra českého filmu Vybíjená na televizi Prima, která od čtvrt na devět přitáhla pozornost 681 tisíc dospělých diváků a 18,87 procenta publika. Až na třetím místě zůstala Nova s akvizičním snímkem Cesta na tajuplný ostrov 2, který si od 20:20 nenechalo ujít 585 tisíc dospělých diváků a 16,05 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byla lídrem Prima, jejíž film Vybíjená zaujal 28,76 procenta publika, zatímco Doktor Martin na Jedničce „pouze“ 21,38 procenta. Cesta na tajuplný ostrov 2 na Nově v této kategorii dosáhla podílu 20,58 procenta.

Kanály – průměrné podíly (13. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (13. 11. 2015)
Graf podílu skupin (13. 11. 2015)

ČT 1 v prime time lídrem trhu

Jednička v pátek večer tradičně bodovala i talk show Všechnopárty, kterou od půl desáté večer vidělo v průměru 881 tisíc dospělých diváků a 26,42 procenta publika (ale jen 13,33 procenta ve věku 15 až 54 let). Hůře se dařilo dokumentu z cyklu 13. komnata, na který se od deváté večer podívalo 596 tisíc dospělých diváků a 16,61 procenta publika (pouze 6,21 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 1 jako taková o pátečním prime time (od 19:00 do 23:00) dosáhla v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let pozice lídra trhu, když vykázala průměrný podíl 23,68 procenta (Nova 21,71 procenta), u mladšího publika od 15 do 54 let si pozici jedničky na trhu udržela Nova podílem 23,58 procenta (druhá byla Prima s podílem 21,64 procenta, třetí Jednička s podílem 14,15 procenta).

NMI18_Krausova

MINULÝ PÁTEK: Doktor Martin absolutním vítězem pátku, u mladých jej dohnaly filmy na Nově i Primě

Z menších televizí v pátek večer uspěla ČT Sport s fotbalovým zápasem Česko – Srbsko, na který se od osmé večer podívalo v průměru 265 tisíc dospělých diváků a 7,71 procenta publika (7,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně vysokou sledovanost měl podvečerní formát Soudkyně Barbara na TV Barrandov, od 17:20 jej sledovalo v průměru 345 tisíc dospělých diváků a 14,63 procenta publika (10,69 procenta ve věku 15 až 54 let). Přesunutému seriálu Bezdružice se na Barrandovu nedařilo, v konkurenci Doktora Martina a filmů na Nově a Primě oslovil od půl deváté pouze 141 tisíc dospělých diváků a 3,88 procenta publika (2,41 procenta ve věku 15 až 54 let). Na hranici 200 tisíc diváků v pátek nedosáhl žádný pořad ČT 2, Novy Cinema či Primy Cool.

Top 10 všechny stanice (13. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (13. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (13. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (13. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (13. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (13. 11. 2015)
Top 5: ČT art (13. 11. 2015)
Top 5: Nova (13. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (13. 11. 2015)
Top 5: FANDA (13. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (13. 11. 2015)
Top 5: TELKA (13. 11. 2015)
Top 5: Prima (13. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (13. 11. 2015)
Top 5: Prima love (13. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (13. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (13. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (13. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (13. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (13. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?