Hlavní navigace

Už to nebude tak růžové a zamilované, slibuje šéf Primy proměnu Primy love

14. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ženský kanál Primy by měl zvýšit podíl mužského publika z 30 na 40 procent. Chce se změnit z programu pro ženy – manažerky na televizi přístupnou širší cílové skupině.

Méně luxusní, romantická a zamilovaná byla měla být do budoucna Prima love. Ženský kanál Primy čeká postupná proměna, která k němu měla otevřít dveře dalším diváckým skupinám, včetně mužů. „Chtěli bychom ho lehce otevřít více mužům, aby byli schopni ho sledovat a nestydět se za to. Aby to pro ně byl kanál, který bude alternativou k velkým stanicím,“ říká generální ředitel FTV Primy Martin Konrád. Prvními změnami už stanice prochází. Omezuje romantické snímky a nasazuje víc reality show a seriálů.

ROZHOVOR: Do letošního podzimu nainvestujeme výrazně víc peněz, slibuje šéf Primy Martin Konrád

„Chceme trochu upozadit romantické a zamilované motivy. Ono to ani neodpovídá tomu, co Prima love vysílá. Večer nabízí Sex ve městě, který rozhodně není žádnou sladkobolnou záležitostí. Zamilované věci tam vlastně skoro žádné nejsou, Prima love vysílá hodně reality show a seriálů, které jsou standardně i na velké Primě,“ uvedl Konrád v rozhovoru pro server DigiZone.cz. Vedení FTV Primy dokonce loni uvažovalo o rebrandingu Primy love, protože ženský kanál stagnoval a klesala mu sledovanost. Tento trend se ale podle Konráda podařilo začátkem letošního roku zvrátit.

BRAND24

K TÉMATU: Prima love nasadí novou telenovelu, reality show a seriál. Zvrátí klesající podíl?

„Zacílení Primy love bylo ze začátku asi moc růžové a hodně postavené na vyšší příjmové skupiny. Jenže žen manažerek u nás zase není tolik. Pro běžnou populaci se Prima love stala něčím jakoby příliš nablýskaným, příliš luxusním zbožím, podobně jako botičky od Blahnika. Pro muže pak něčím naprosto nepřijatelným. To musíme změnit. Chceme zvrátit ono apriorní odmítání, chystáme komunikační kampaň i mírnou změnu skladby programu, kterou bychom to trošku vyvážili. Už to nebude růžové a zamilované, ale stále půjde o ženský kanál,“ ujistil šéf Primy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).