Uživatelé broadbandu dávají přednost Internetu před televizí

24. 1. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V průzkumu společnosti Cisco, která zkoumala zájem uživatelů o mobilní přístup k datům, která mají uložená doma, nás zaujala některá čísla. Průzkum, který se konal ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Velké Británii mezi uživateli širokopásmových připojení, odhalil, že uživatel broadbandu v západní Evropě dnes tráví na Internetu průměrně 21 hodin týdně, zatímco sledováním televize stráví v průměru jen 11 hodin týdně. Okolo 32 procent respondentů sdílí obrázky nebo video i ze svých mobilních…

V průzkumu společnosti Cisco, která zkoumala zájem uživatelů o mobilní přístup k datům, která mají uložená doma, nás zaujala některá čísla. Průzkum, který se konal ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Velké Británii mezi uživateli širokopásmových připojení, odhalil, že uživatel broadbandu v západní Evropě dnes tráví na Internetu průměrně 21 hodin týdně, zatímco sledováním televize stráví v průměru jen 11 hodin týdně. Okolo 32 procent respondentů sdílí obrázky nebo video i ze svých mobilních telefonů, 27 procent jich využívá přístupu na Internet prostřednictvím mobilu, 41 procent poslouchá online hudbu a 32 procent si vede blog nebo vytváří obsah na stránce online komunit. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).