Hlavní navigace

Uživatelé Firefoxu méně klikají na reklamy

Petr Weida

Podle měření firmy Adtech během letošního října a listopadu uživatelé Firefoxu klikli na reklamu v 0,11 procentech případů. Uživatelé Internet Exploreru klikají na reklamy výrazně častěji – v 0,5 procentech případů. Rozdíl je také mezi Internet Explorerem 5.5 a 6.0. V novější verzi klikají uživatelé méně častěji než ve starší. Rozdíly souvisí pravděpodobně s tím, jak který prohlížeč blokuje reklamy. Nová verze IE totiž blokuje vyskakovací okna. (News.com)

Podle měření firmy Adtech během letošního října a listopadu uživatelé Firefoxu klikli na reklamu v 0,11 procentech případů. Uživatelé Internet Exploreru klikají na reklamy výrazně častěji – v 0,5 procentech případů.

Rozdíl je také mezi Internet Explorerem 5.5 a 6.0. V novější verzi klikají uživatelé méně častěji než ve starší. Rozdíly souvisí pravděpodobně s tím, jak který prohlížeč blokuje reklamy. Nová verze IE totiž blokuje vyskakovací okna. (News.com)

Našli jste v článku chybu?