Hlavní navigace

V Českém rozhlase končí analytik Filip Rožánek

13. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po více než osmi letech odchází z Českého rozhlasu analytik strategického rozvoje Filip Rožánek. Rozhlas zrušil i sekci, ve které pracoval.

Dva dny poté, co Český rozhlas oznámil zrušení samostatné sekce strategického rozvoje, pod kterou spadají mimo jiné i jeho aktivity na internetu (tedy Centrum Nová média), odchází z rozhlasu i jedna z jejích nejvýraznějších postav Filip Rožánek. Podle informací, které publikoval na sociálních sítích, dostal výpověď pro nadbytečnost:

Rožánek (profil na LinkedIn) je autorem několika ceněných rozhlasových projektů. Jeho retro online ze srpna 1968 (na Twitteru a na Facebooku) letos získal Novinářskou cenu (tímto úspěchem se ostatně pochlubil i sám rozhlas).

V loňském roce pak projekt skončil na druhém místě v kategorii Obsahová inspirace v soutěži Křišťálová Lupa 2013. V letošním roce rozhlas na akci navázal retro onlinem z roku 1989, který má běžet po celý rok.

Jak Lupě potvrdila mluvčí Českého rozhlasu Magdalena Krásenská, Rožánkův odchod skutečně souvisí s organizačním zrušením sekce strategického rozvoje. Ta ale má skončit jen formálně a její zaměstnanci mají v budoucnu spadat pod jiná oddělení.

Centrum Nová média (CNM) bude od 1. července nově spadat pod sekci programu. Jak nám potvrdil ředitel CNM Alexandr Pícha, pro oddělení, pod které spadají i aktivity ČRo na internetu, se tímto přesunem nic nezmění. Zůstane zachován stávající rozpočet a není v plánu žádné snižování počtu zaměstnanců.

cif - debata 2

Kromě Rožánka – a náměstka Jiřího Svobody, který sekci vedl – podle mluvčí z rozhlasu zatím neodchází žádný další pracovník sekce. Rožánek pracoval do konce roku 2012 pro CNM, poté se stal analytikem přímo podřízeným náměstkovi Svobodovi.

Zjišťujeme další podrobnosti. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).