Komerční dvojka na trhu, televize Prima, dnes rozeslala novinářům pozvánku na akci, kterou pořádá v pondělí 14. ledna. Zde jim představí svůj nový grafický kabát. Prima si na zpracování nového loga a vizuálního stylu najala francouzskou agenturu Dream On, která se podílela na grafické podobě německé veřejnoprávní televize MDR, německo-francouzského kulturního kanálu Arte či francouzské televize Gulli. Kromě grafiky a loga chce Prima změnit také podobu 1. zpráv. Ty by měly přejít z virtuálního do reálného studia.
Nová grafika měla být původně divákům představena již loni, ale vedení televize jí nakonec nasadí až letos. Rozhodli jsme se přesunout změny z podzimu na leden, kdy nasadíme několik nových formátů a kdy bude nová grafika více odpovídat změnám v programovém schématu,
řekl loni v říjnu týdeníku Marketing&Media mluvčí televize Ladislav Pavlík.
Server DigiZone.cz vám z této akce přinese samozřejmě podrobnosti.