Mezitýdenní vývoj (vs. 47. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT1, který ztratil 0,59 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek ale kompenzovala stanice ČT sport, která si polepšila o 0,53 procenta uvedené cílové skupiny, ČT24, která nabrala 0,37 procenta, a také ČT2, která si připisuje 0,26 procenta. Ztrácela i hlavní Prima, která přišla o 0,45 procenta obecné divácké skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Oproti minulému týdnu i minulému roku se nejhůře vedlo hlavní Nově
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která si připsala 0,36 procenta a celkem oslovila 30,02 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,8 procenta na celkových 28,41 procenta. Naopak klesl podíl skupiny Barrandov, a to o 0,14 procenta, a dosáhl 8,44 procenta obecné cílové skupiny. Nejvíce pak klesl podíl FTV Prima, která přišla 1,08 procenta a celkem ji sledovalo 21,81 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
U mladších diváků vykázal v rámci týdne největší ztrátu kanál Prima Max, který přišel o 0,67 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Ztrácela ale i hlavní Prima, která odepsala 0,47 procenta této divácké skupiny, a také ČT1. Ta ztratila 0,46 procenta, i když u ní ztrátu kompenzovala stanice ČT sport, která navýšila o 0,5 procenta, a také ČT2, která přidala 0,49 procenta. Nejvyšší nárůst však vykázala televize Nova, která si k dobru připsala 0,73 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let.
MINULÝ ROK: Prima Max se po týdnu propadla pod úroveň Telky, nejvíc stoupala Česká televize
Česká televize jako skupina narostla o 1,02 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 23,4 procenta. Obdobný nárůst – 0,97 procenta – vykázala skupina Nova a její podíl se celkem dostal na 36,31 procenta. Naopak 1,9 procenta ztratily stanice skupiny FTV Prima, jejichž celkový podíl tvořil 21,9 procenta. Lehce klesla i skupina Barrandov, i když to bylo pouze 0,17 procenta na celkových 5,5 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 49. týden 2015)
Cílová skupina 15+
TV Barrandov si meziročně polepšila o 0,81 procenta. Naopak kanály skupiny Ostatní přišly v meziročním srovnání o 1,11 procenta obecné divácké skupiny. Ještě výrazněji ale poklesl podíl stanice Prima, která meziročně odepsala 1,25 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenala i TV Nova, která přišla o 1,17 procenta. Posílila ještě Nova Cinema, a to o 0,58 procenta, a také nový kanál Prima Max, který si připsal 0,64 procenta.
Z pohledu televizních skupin, a také díky spuštění nových kanálů, posílila pouze TV Barrandov, zato poměrně výrazně – o 1,97 procenta všeobecné věkové skupiny. Naopak nejvíce ztrácela TV Nova, která odepsala 0,78 procenta. Klesla i Česká televize a její podíl se snížil o 0,5 procenta. Ztratila i FTV Prima, a to 0,17 procenta.
Cílová skupina 15–54
Mezi mladšími diváky nejvíce bodovala Nova Cinema, jejíž podíl stoupl o 1,52 procenta. Hlavní Nova ale ztratila 1,63 diváků své primární cílové skupiny. Výraznější ztrátu taktéž zaznamenala televize Prima, která meziročně přišla o 1,46 procenta ve věku od 15 do 54 let, a ztrácejí i stanice sdružené pod položkou Ostatní, a to 1,15 procenta. Naopak filmový kanál Prima Max svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšil o 0,55 procenta a podařilo se to i stanici ČT :D, jejíž podíl stoupl o 0,56 procenta.
Meziroční posuny nejsou nijak výrazné. Jako jediná ztratila FTV Prima, která přišla o 0,87 procenta diváků mladších 54 let. Všechny ostatní televizní skupiny posilovaly. Nejlépe na tom je Barrandov, který si díky spuštění nových kanálů připsal 0,82 procenta, o 0,56 procenta ale navyšuje také Česká televize. Naopak skupina Nova zůstává v rámci meziročního srovnání u věkové skupiny 15 až 54 let nastejno.