Mezitýdenní vývoj (vs. 3. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Mezi jednotlivými kanály si jednoznačně nejvíce pohoršila ČT Sport, které po minulotýdenní biatlonové horečce ubylo 1,29 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si naopak Nova Cinema, a to o 0,6 procenta, a Prima Cool, které přibylo 0,43 procenta diváků uvedené cílové skupiny. Klesla sledovanost i hlavní Nově, která přišla o 0,42 procenta diváků. Ostatní posuny nedosahovaly citovaných hodnot.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Sledovanost z týdenního pohledu stabilní, meziročně si polepšila ČT a Barrandov
I z pohledu televizních skupin utrpěla největší ztrátu Česká televize, jejíž podíl mezi diváky staršími patnácti let klesl o 1,36 procenta na 29,8 procenta. Nepatrně poklesl i podíl kanálů Novy, a to o 0,16 procenta na 27,65 procenta. O 1,04 procenta si polepšila Prima, jejíž podíl minulý týden tvořil 23,14 procenta. Barrandov poskočil o 0,23 procenta na 7,27 procenta.
Cílová skupina 15–54
V cílové skupině diváků od 15 do 54 let je situace velmi podobná obecné cílové skupině. Ještě výraznější propad o 1,56 procenta zde zaznamenala ČT Sport, naopak větší nárůst vykázala Prima Cool, které přibylo 0,87 procenta diváků mladších 54 let. Výraznější je i pokles hlavní Novy, která přišla o 0,77 procenta. Naopak Nova Cinema si ve svém podílu polepšila o 0,45 procenta. O 0,26 procenta si polepšilo i Óčko.
MINULÝ ROK: Skupina Nova minulý týden stoupala na úkor ČT, zejména u mladého publika
Mezi televizními skupinami poklesl podíl České televize a Novy. Česká televize odepsala 1,46 procenta diváků mladších 54 let a dosáhla podílu 23,34 procenta. Podíl Novy poklesl o 0,48 procenta a činil 33,45 procenta. Polepšila si naopak Prima, konkrétně o 1,8 procenta, a její podíl tvořil 24,43 procenta. Kanály Barrandova poskočily o 0,26 procenta na celkový podíl 4,85 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 5. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Z meziročního srovnání sledovanosti kanálů nejlépe vychází TV Barrandov a ČT 1, prvně jemnovaná poskočila o 1,6 procenta a ČT 1 o 1,07 procenta. Výrazně si pak pohoršila Nova, která přišla o 3,93 procenta diváků. Meziroční pokles u obecné cílové skupiny zaznamenaly i kanály zastupované společností Atmedia, jejichž podíl poklesl o 0,65 procenta.
Nova dopadla nejhůře i jako televizní skupina, její podíl výrazně poklesl o 5,43 procenta. Ostatní kanály si v meziročním srovnání polepšily, programy České televize svou sledovanost navýšily o 1,37 procenta, kanály Primy si polepšily o 1,84 procenta a stanice skupiny Barrandov o 2,9 procenta.
Cílová skupina 15–54
Ve své primární cílové skupině do 54 let si pohoršila většina stanic TV Nova, hlavní Nova odepsala 3,33 procenta diváků, Nova Cinema přišla o 1,45 procenta, Smíchov je v mínusu o 0,15 procenta a Fanda o 0,17 procenta. Nárůst Telky je o pouhých 0,04 procenta. Nejvíce si polepšily kanály sdružené v rubrice Ostatní, a to o 0,57 procenta. Polepšila si i Prima Cool, a to o 0,48 procenta.
Jako televizní skupina ztratily jedině kanály Novy, které přišly o 5,05 procenta diváků. Programy Primy si polepšily o 2,58 procenta diváků, nasazení nových kanálů přineslo Barrandovu meziročně 2,01 procenta diváků. Česká televize svůj podíl navýšila o 0,58 procenta diváků mladších 54 let.