Obnovenou tradici vánočního poselství prezidenta republiky, kterou od letošního roku zavedl Miloš Zeman, sledovalo na Štěpána hodinu po poledni 1,266 milionu dospělých diváků. Tolik lidí v průměru trávilo čas v danou chvíli u hlavního kanálu Novy a programu ČT 1, jediných dvou televizních stanic, které Zemanův projev ze zámku v Lánech vysílaly. Šlo téměř o polovinu diváků, kteří zrovna trávili čas u televize, podíl na publiku dosáhl hodnoty 49,89 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let si Zemanovo poselství nenechalo ujít 508 tisíc diváků a 40,10 procenta publika.
K TÉMATU: Jednička zvítězila na Štěpána za celý den už pouze u staršího publika
Výrazně sledovanejší byl prezidentův projev na ČT 1, kde jej vidělo 788 tisíc dospělých diváků a 31,05 procenta publika (300 tisíc diváků ve věku 15 až 54 let s podílem 23,70 procenta). Na hlavním kanálu Novy šlo o 478 tisíc dospělých diváků a 18,84 procenta publika (208 tisíc diváků ve věku 15 až 54 let s podílem 16,40 procenta). Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO).