Hlavní navigace

Vánoční poselství Miloše Zemana vidělo 1,266 milionu diváků, většina na ČT 1

27. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Výraznou většinu publika projevu prezidenta republiky tvořili lidé starší 55 let, a to jak na Jedničce, tak na Nově. Jiná televizní stanice Zemanovo poselství nevysílala.

Obnovenou tradici vánočního poselství prezidenta republiky, kterou od letošního roku zavedl Miloš Zeman, sledovalo na Štěpána hodinu po poledni 1,266 milionu dospělých diváků. Tolik lidí v průměru trávilo čas v danou chvíli u hlavního kanálu Novy a programu ČT 1, jediných dvou televizních stanic, které Zemanův projev ze zámku v Lánech vysílaly. Šlo téměř o polovinu diváků, kteří zrovna trávili čas u televize, podíl na publiku dosáhl hodnoty 49,89 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let si Zemanovo poselství nenechalo ujít 508 tisíc diváků a 40,10 procenta publika.

Marketing Meeting balicek

K TÉMATU: Jednička zvítězila na Štěpána za celý den už pouze u staršího publika

Výrazně sledovanejší byl prezidentův projev na ČT 1, kde jej vidělo 788 tisíc dospělých diváků a 31,05 procenta publika (300 tisíc diváků ve věku 15 až 54 let s podílem 23,70 procenta). Na hlavním kanálu Novy šlo o 478 tisíc dospělých diváků a 18,84 procenta publika (208 tisíc diváků ve věku 15 až 54 let s podílem 16,40 procenta). Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).