Hlavní navigace

Včera odstartovala rebrandingová kampaň UPC. Podívejte se na televizní spot

6. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – Kromě kin a televize se diváci s novou kampaní UPC setkají i v tisku, na billboardech a na internetu.

Společnost UPC nasadí v souvislosti s představením nové korporátní identity minutové spoty do kin a čtyřicetivteřinové spoty na české komerční televize. Spot se natáčel na přelomu léta v pražských Bohnicích a na Proseku. Koncept kampaně vymyslela rumunská pobočka agenturní sítě TBWA, při tvorbě se připojily lokální pobočky. 

PSALI JSME: UPC představuje novou korporátní identitu a prozrazuje další plány

Tip do článku - EBF21 tematické bloky

Značka UPC také získala nový logotyp v podobě monochromatického a čistšího loga. Změna se týká i slovenského, maďarského, polského a rumunského trhu. Její součástí je i nový claim Užijte si každý den a nová značka Happy Home, pod kterou bude společnost nabízet domácnostem balíčky služeb pro připojení a zábavu.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.