Hlavní navigace

Včera se dařilo ČT 1, večer skončila s podílem takřka třiceti procent diváků

Jan Brychta

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V pátek slavila úspěch ČT 1, do TOP 10 nejsledovanějších pořadů se probojovala hned s trojicí svých pořadů. Komerční televize bodovaly jen klasickými stálicemi, seriálem Ulice a soutěží Prostřeno.

Doba čtení: 2 minuty

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem včerejšího dne a večera se stalo opakování Četnických humoresek z roku 2004. Ty si v prime time na ČT 1 nenechalo ujít téměř 1,3 milionu diváků starších patnácti let. Třetím nejsledovanějším pořadem včerejška (první byly jako víceméně tradičně Televizní noviny na Nově) byla diskusní Všechnopárty Karla Šípa, i tu si večer naladilo více než milion diváků všeobecné věkové skupiny. Úspěch slavila i 13. komnata, vracející se k životním peripetiím herečky Veroniky Žilkové, které sledovalo 968 tisíc diváků nad patnáct let.

ČTVRTEČNÍ DATA: Pořadí v TOP 10: Ordinace, Ulice, Prásk! a Prostřeno! Stejně jako minule

Více než milion diváků oslovila ještě podvečerní Ulice na Nově, která oslovila 30,53 procenta diváků starších patnácti let a takřka srovnatelných 29,63 procenta divácké skupiny ve věku od 15 do 54 let. Pěkných 857 tisíc diváků obecné cílové skupiny pak vygeneroval premiérový díl soutěže amatérských kuchařů Prostřeno! na Primě. Povedený prime time na ČT 1 se projevil i průměrným podílem 29,19 procenta cílové skupiny diváků starších patnácti let, kterého stanice dosáhla ve večerním čase.

Kanály – průměrné podíly (26. 2. 2016)
Graf podílu kanálů (26. 2. 2016)
Graf podílu skupin (26. 2. 2016)

Postupně se začíná zvedat i sledovanost Primy Max, western Pověste je vysoko sledovalo v prime time 147 tisíc diváků starších patnácti let, což znamenalo podíl čtyř procent na této cílové skupině. Večerní film dokonce odsunul na druhé místo jindy vedoucího Doktora z hor. Na Nově se mezi pět nejsledovanějších pořadů kromě zpravodajských relací dostal už pouze film Hněv titánů, který v prime time upoutal 569 tisíc diváků.

MINULÝ TÝDEN: Četnické humoresky, Ulice a Všechnopárty nad milionem diváků

Mladé diváky oslovila komedie Jeho fotr, to je lotr, kterou v prime time sledovalo na Nově Cinema 195 tisíc diváků mladších 54 let, tedy více než jedenáct procent primární obchodní skupiny této komerční skupiny. I následující Holky to chtěj taky 2 si udrželo zájem mladší cílovky, milostné pokusy německých adolescentek udrželo u obrazovek více než deset procent diváků ve věku od 15 do 54 let.

Top 10 všechny stanice (26. 2. 2016)
Top 5: ČT1 (26. 2. 2016)
Top 5: ČT2 (26. 2. 2016)
Top 5: ČT24 (26. 2. 2016)
Top 5: ČT sport (26. 2. 2016)
Top 5: ČT :D (26. 2. 2016)
Top 5: ČT art (26. 2. 2016)
Top 5: Prima (26. 2. 2016)
Top 5: Prima COOL (26. 2. 2016)
Top 5: Prima love (26. 2. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (26. 2. 2016)
Top 5: Prima MAX (26. 2. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (26. 2. 2016)
Top 5: Nova (26. 2. 2016)
Top 5: Nova Cinema (26. 2. 2016)
Top 5: FANDA (26. 2. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (26. 2. 2016)
Top 5: TELKA (26. 2. 2016)
Top 5: TV Barrandov (26. 2. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (26. 2. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (26. 2. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (26. 2. 2016)
Našli jste v článku chybu?