Ze stovky největších firem na žebříčku společnosti Interbrand jich 67 najdete na Instagramu. Plyne to ze zjištění studie společnosti Simply Measured. Společnosti jako Starbucks, Nike či MTV nejenom najdete na Instagramu, ale mají i přes milion sledujících. Nejpopulárnější je přitom Nike, s více než 1.3 milionem fanoušků a více než 50% čtvrtletním růstem.
Druhou nejvíce populární značkou na Instagramu je MTV s 1.29 milionu sledujících (13% čtvrtletní růst), Starbucks je třetí s 1.2 milionu fanoušků a 12% čtvrtletním růstem.
Simply Measured ve studii konstatuje, že integrace mezi Instagramem a Facebookem mu umožnila upevnit pozici nad konkurenčními sociálními sítěmi. A upozorňuje také, že značky na Instagramu mají více fanoušků než na Pinterestu. Na Instagramu má 67 zmíněných společností dohromady sedm milionů sledujících, na Pinterestu pouze necelých 500 tisíc. Zajímavé na přítomnosti velkých značek na Pinterestu je i to, že pouze 55 z nich je aktivních.
Pokud používáte Instagram, tak vám bude možná zajímat i to, jaké filtry jsou nejčastěji používané u firemních účtů. Jedničkou (ale pouze s 14% podílem) je Amaro. Následuje Lo-fi (12 %), Mayfair a Valencie (11 %), Rise (10 %), X-Pro II (9 %), Hudson (7 %), Hefe (6 %), Sierra (5 %) a Earlybird (3 %). Pokud byste se domnívali, že snad filtry jsou nějak masově používané, tak nikoliv: zhruba 60 % fotografií je nahráno bez použití filtru. Chcete-li komplexnější a úplnější statistiky, zkuste například web.stagram.com/hot.
Žebříček nejsledovanějších účtů na Instagramu
Účet |
Počet sledujících |
|
1. | 24 811 493 | |
2. | justinbieber | 8 329 465 |
3. | kimkardashian | 8 251 232 |
4. | badgalriri | 7 249 510 |
5. | kendalljenner | 5 229 810 |
6. | taylorswift | 5 151 903 |
7. | khloekardashian | 4 620 610 |
8. | kyliejenner | 4 552 909 |
9. | kourtneykardash | 4 340 484 |
10. | beyonce | 3 820 369 |