Silné středy pro plnoformátovou televizi Barrandov pokračují. Stanice skončila s celodenním podílem u dospělého publika přes 5 %, za což vděčí především pořadu Věřte, nevěřte, který dosáhl na podíl 10,41 %. Po 21 hodině si ho nenechalo ujít 378 tisíc diváků. Vtip za stovku skončil se sledovaností o sto tisíc diváků nižší a podílem 6,96 %. Vyplývá to z peplemetrového měření agentury Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO).
MINULÝ TÝDEN: Cesty domů včera jako jediné nad milionem diváků, Lize mistrů na Coolu se příliš nedařilo
Prime time, tedy hlavní vysílací čas, mezi dospělými diváky ovládly Cesty domů, které si nenechal na Primě family ujít 1,078 milionu lidí (share 27,17 %). Mezi mladými diváky vedl seriál Gympl s (r)učením omezeným na Nově. Celkový počet diváků byl 938 tisíc (share 23,84 %), přičemž 606 tisíc z nich bylo ve věku od 15 do 54 let (share 30,90 %). Nova ovládla celodenní i primetimový share v obou diváckých skupinách, i když mezi dospělými byl její odstup od Primy family nižší.
ÚTERNÍ DATA: Úterý opět ve znamení Ordinace na Nově, ale Obchoďák i Nejlepší Bakaláři posilují
Svých tradičních podzimních hodnot dosáhla Pošta pro tebe. Ve středu večer ji sledovalo na Jedničce 636 tisíc diváků (share 15,94 %). Celodenní podíl ČT 1 byl 14,01 %, v prime timu pak 12,78 %. Seriál Ententýky se mezi desítku nejsledovanějších pořadů této stanice nedostal. 346 tisíc diváků mu přineslo podíl 9,24 %. Podobného výsledku dosáhl dokument věnovaný Barmě vysílaný na Dvojce. Vidělo ho 320 tisíc diváků (share 8,03 %).
ČTĚTE TAKÉ: Prima family následuje Novu, posune začátek hlavního večerního pořadu na 20:15
Sledovanost pořadů dalších televizí se pohybovala po 20. hodině už pod 200 tisíci diváky. Pro porovnání, dvojici dokumentů na Primě Cool sledovalo méně diváků než na ČT 2. V případě Kdo přežije: Afrika jich bylo 119 tisíc (share 3,14 %), Největší bitvy II. světové války poskočily na 160 tisíc diváků (share 3,94 %). Chůva k pohledání na Primě love se rozloučila výsledkem 110 tisíc diváků (share 2,73 %), následující Zhubni, nebo přiber si nenechalo ujít 58 tisíc diváků (share 1,5 %).
Moji druhou lásku vidělo na Nově Cinema včera 123 tisíc diváků (share 3,22 %), hlavní film Fandy, kterým tentokrát bylo 48 hodin, 87 tisíc diváků (share 2,25 %), přičemž ve většině případů šlo o lidi od 15 do 54 let. V této divácké skupině jich stanice vykázala v danou dobu 61 tisíc (share 3,18 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,01 | 12,78 | 9,93 | 9,12 |
ČT 2 | 3,99 | 4,56 | 4,23 | 4,73 |
ČT Sport | 1,48 | 0,75 | 1,74 | 0,86 |
ČT 24 | 5,47 | 3,38 | 3,07 | 2,11 |
Nova | 25,28 | 29,34 | 28,56 | 33,09 |
Nova Cinema | 3,06 | 2,74 | 4,18 | 3,68 |
Fanda | 1,13 | 1,52 | 1,66 | 2,23 |
Prima family | 23,29 | 24,62 | 18,67 | 19,20 |
Prima Cool | 3,88 | 3,24 | 6,35 | 5,36 |
Prima love | 2,01 | 1,48 | 2,84 | 2,19 |
TV Barrandov | 5,33 | 6,84 | 5,38 | 6,81 |
Atmedia | 2,11 | 1,49 | 3,05 | 2,17 |
ostatní TV | 8,97 | 7,28 | 10,36 | 8,45 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 24,95 | 21,47 | 18,97 | 16,81 |
Nova Group | 29,47 | 33,60 | 34,39 | 39,00 |
Prima Group | 29,18 | 29,34 | 27,86 | 26,75 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch