Hlavní navigace

Většina mladých diváků u televize surfuje na internetu. Nesoustředí se

18. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
18. 5. 2010

Ty tam jsou doby, kdy diváci sledovali televizi soustředěně a nevěnovali se přitom jiné činnosti. Agentura At Media, která prodává reklamní prostor na téměř dvaceti kabelových a satelitních televizí, si nechala od společnosti Mediaresearch vypracovat výzkum chování tří mladších cílových skupin diváků ve věku od 15 do 44 let během sledování televize. Výsledky zveřejnil týdeník Marketing a Media.

K TÉMATU: Milan Fridrich: Veřejnoprávní televize v době Internetu

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Z výzkumu mimo jiné vyplývá, že až 61 procent diváků ve věku od 15 do 24 let surfuje u zapnuté televize na internetu. U cílové skupiny diváků ve věku od 25 do 34 let tak činí polovina populace. Nejmladší cílová skupina (15 až 24 let) také věnuje denně více času internetu (v průměru 106 minut) než televizi (93 minut). V rámci popsaných skupin je podíl diváků, kteří sledují televizi soustředěně, přibližně stejný, a to 23 až 26 procent, řekl týdeníku výkonný ředitel At Media Štěpán Wolde.

Polovina mladých diváků ve věku od 15 do 24 se u sledování televize věnuje domácím pracím a poměrně častěji tato skupina u televize telefonuje a posílá textové zprávy.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).