Ty tam jsou doby, kdy diváci sledovali televizi soustředěně a nevěnovali se přitom jiné činnosti. Agentura At Media, která prodává reklamní prostor na téměř dvaceti kabelových a satelitních televizí, si nechala od společnosti Mediaresearch vypracovat výzkum chování tří mladších cílových skupin diváků ve věku od 15 do 44 let během sledování televize. Výsledky zveřejnil týdeník Marketing a Media.
K TÉMATU: Milan Fridrich: Veřejnoprávní televize v době Internetu
Z výzkumu mimo jiné vyplývá, že až 61 procent diváků ve věku od 15 do 24 let surfuje u zapnuté televize na internetu. U cílové skupiny diváků ve věku od 25 do 34 let tak činí polovina populace. Nejmladší cílová skupina (15 až 24 let) také věnuje denně více času internetu (v průměru 106 minut) než televizi (93 minut). V rámci popsaných skupin je podíl diváků, kteří sledují televizi soustředěně, přibližně stejný, a to 23 až 26 procent,
řekl týdeníku výkonný ředitel At Media Štěpán Wolde.
Polovina mladých diváků ve věku od 15 do 24 se u sledování televize věnuje domácím pracím a poměrně častěji tato skupina u televize telefonuje a posílá textové zprávy.