Více než milion dospělých diváků sledoval na Nově v úterý večer v novém vysílacím dni i čase magazín Víkend. Od 21:30 hod. si jej naladilo v průměru 1,055 milionu diváků starších patnácti let, což představovalo 35 procent publika (dosud Nova vysílala Víkend v pondělí večer). Největší pozornost vzbudil u diváků nejmladší věkové skupiny (M15–24 – share 48,17 procenta; Ž 15–24 – share 44,15 procenta),
uvedla mluvčí Novy Michaela Fričová, podle níž jde o nejlepší výsledky od loňského 23. listopadu.
K TÉMATU: Televize Nova přesouvá magazín Víkend z pondělního večera na úterý
U diváků ve věku od 15 do 54, na které Nova cílí při prodeji reklamních časů, Víkend dosáhl průměrného podílu 36,18 procenta a vidělo jej v průměru 579 tisíc lidí. Ukázalo se, že našemu magazínu delší stopáž sluší. Lidé během týdne nechtějí prožívat další dramata a i v úterý si rádi užívají Víkend. Děkujeme jim za přízeň,
prohlásil vedoucí projektu Jaromír Chalabala. Ještě na přelomu roku se spekulovalo o tom, že Nova magazín Víkend úplně zruší, což ředitel zpravodajství a publicistiky Martin Ondráček na únorové konferenci k jarním novinkám Novy popřel.