Víkendová akce „HBO zdarma“ na UPC Direct skončila fiaskem

10. 4. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Logo satelitní digitální platformy DVB-S Autor: 115393
Logo satelitní digitální platformy DVB-S
10. 4. 2007

Sledování tří prémiových filmových kanálů zdarma během velikonočního víkendu slibovala všem divákům satelitní služby UPC Direct společnost UPC Česká republika. Programy HBO, HBO 2 a Cinemax měly být dostupné všem abonentům UPC Direct po celou sobotu a neděli 7. a 8. dubna. Ve skutečnosti však byly odkódované pouze v sobotu odpoledne a večer. V neděli už byly opět zakódované.

Podle mluvčího UPC Františka Maliny mohou za nevydařenou promo akci „komunikační potíže“ uvnitř firmy. Vzhledem k tomu se volné vysílání uskutečnilo pouze od soboty odpoledne do přibližně druhé hodiny ranní následujícího dne, sdělil Malina serveru DigiZone.cz. Společnost UPC Česká republika se touto cestou omlouvá všem zákazníkům základní nabídky, kteří chtěli nabízenou příležitost plně využít, za zklamání, které jim způsobila.

UPC podle mluvčího zvažuje možnost zopakování této promo akce v náhradním termínu. Zatím však není jasné, kdy se tak stane.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).