Hlavní navigace

Vinaři II ztratili ve srovnání s předchozí nedělí téměř dvě stě tisíc diváků

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Rekordního podílu 11,92 % u mladšího publika, tedy ve skupině 15–54, dosáhla v neděli večer Prima Cool. Bodovala americká komedie Sám doma 2.

Doba čtení: 2 minuty

U dospělého publika nadále jedničkou Četnické humoresky

Odstup pěvecké show SuperStar na Nově a druhé řady seriálu Vinaři na Primě se v neděli ve srovnání s předchozím týdnem zvýšil. Zatímco první zmiňovaný pořad si nenechalo ujít 775 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 21,62 %, share 24,31 % ve skupině 15–54, komerční dvojka oslovila o téměř 150 tisíc diváků méně (share 16,21 %; 17,1 % v 15–54). V porovnání s předchozím týdnem jde o úbytek o téměř 200 tisíc diváků. Nejsledovanějším večerním nezpravodajským pořadem byly u dospělého publika s 955 tisíci diváky (share 24,73 %; 19,5 % v 15–54) Četnické humoresky. I ty poklesly o přibližně 100 tisíc lidí.

SOBOTNÍ DATA: Velmi vyrovnaná sobota: Příběh kmotra si neporadil s Talentem, v cílovce 15+ ani s ČT 1

Nejsledovanějším pořadem byly v neděli Televizní noviny s 1,246 miliony diváků (share 35,43 %; 35,04 % v 15–54). Hlavní zpravodajská relace Novy jako jediná dokázala vystoupat nad milionovou hranici. Nejsledovanější česká televize bodovala zejména v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde dosáhla share 23,11 % u dospělého a 25,53 % u mladšího publika. Ve skupině 15+ prohrála v rámci celodenního podílu souboj s Jedničkou. Její share byl pouhých 16,13 %, zatímco ČT 1 měla o více než půl druhého procentního bodu víc. Prima získala 13,54 %, večer se přiblížila k 15 %.

Graf podílu kanálů (27. 9. 2015)
Graf podílu skupin (27. 9. 2015)
Kanály – průměrné podíly (27. 9. 2015)

Prima Cool ve skupině 15–54 večer s podílem téměř 12 %

Rekordního podílu 11,92 % u mladšího publika, tedy ve skupině 15–54, dosáhla v neděli večer Prima Cool. K této cifře jí pomohla klasická americká komedie Sám doma 2: Ztracen v New Yorku, kterou si nenechalo ujít 333 tisíc diváků (share 9,14 %). U mladšího publika byl share pořadu dokonce 14,28 %. Prima Cool tak bez problémů porazila v porovnání podílů více než dvojnásobně svou rivalku Novu Cinema, a co se týká plnoformátové TV Barrandov, byla na více než pětinásobku jejího share. Share Novy Cinema měl přes den u publika 15–54 sice hodnotu 7,18 %, ale podíl Primy Cool byl ještě vyšší.

Brand 2018 Lovebrand

MINULÝ TÝDEN: SuperStar v neděli sledovanější než Vinaři, na čele u dospělého publika ČT 1

Plnoformátová Televize Barrandov si ve srovnání s předchozí nedělí polepšila o přibližně šest desetin procentního bodu na hodnotu celodenního share 5,62 %. V prime time pak stanice oslovila 4,53 %, což je ve srovnání s předchozím týdnem také drobné zlepšení. Nejvyšší počet diváků přilákaly na obrazovku Barrandova Naše zprávy, které jako jediné překročily na této stanici hranici dvou set tisíc diváků. Naopak Stopy života se do Top 5 televize vůbec nedostaly. Na Dvojce zabodoval po 22. hodině Muž v ohni, hlavní role Danzel Washington. U dospělého publika překročil snímek 9 %, u mladšího 8 %.

Top 10 všechny stanice (27. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (27. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (27. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (27. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (27. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (27. 9. 2015)
Top 5: ČT art (27. 9. 2015)
Top 5: Nova (27. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (27. 9. 2015)
Top 5: FANDA (27. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (27. 9. 2015)
Top 5: TELKA (27. 9. 2015)
Top 5: Prima (27. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (27. 9. 2015)
Top 5: Prima love (27. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (27. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (27. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (27. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (27. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (27. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?