SuperStar na Nově v 15–54 opět nad 30 %
Primáckému seriálu Vinaři se v neděli podařilo prolomit hranici osmi set tisíc diváků (podíl 18,71 %) a počet publika tak narostl o několik desítek tisíc lidí ve srovnání s předchozím dílem. Na Četnické humoresky na ČT 1 a SuperStar na Nově to ale nestačilo. Populární český seriál vidělo 1,047 milionu diváků při podílu na publiku (share) 24,39 %, SuperStar měla podobný podíl a 897 tisíc diváků. Zatímco Četnické humoresky končily ve 21:20, pěvecká show se s diváky rozloučila až tři minuty před třiadvacátou hodinou, tedy o více jak devadesát minut později.
SOBOTNÍ DATA: Fotbal s Tureckem zamíchal sobotním večerem, jednoznačným vítězem Talent
Vítězem u mladšího publika se stala s podílem 30,41 % SuperStar. Přibližně o deset procentních bodů méně měly Četnické humoresky, Vinaři na Primě se dostaly na hodnotu 19,79 %. Nejsledovanějším pořadem dne se stala hlavní zpravodajská relace TV Nova Televizní noviny, která skončila těsně pod hranicí půl druhého milionu diváků, nad milion se dostaly i Sportovní noviny. Nejsledovanější televizí byla s podílem 20,22 % u dospělého publika Jednička, ve všech ostatních kategoriích si už držela prvenství Nova. Trhovou trojkou byla Prima s podílem 11,75 % přes den a 14,63 % ve večerních hodinách.
Velká pardubická zabodovala na ČT Sport
Nejprestižnější český dostihový závod Velká pardubická výrazně zasáhl v pozitivním slova smyslu do nedělní sledovanosti kanálu ČT Sport. V době od 16:34 do 17:01 se tento program dostal dokonce na 640 tisíc diváků (share 23,46 %; 22,29 % v 15–54). Od 15:38 do 17:20 sledovanost ČT Sport prakticky neklesla pod hranici 450 tisíc diváků a její podíl se držel okolo 20 %. Stanice se mohla přes den pochlubit velice pěkným podílem 7,27 % u dospělého publika a k 7 % se blížila i u mladších diváků.
MINULÝ TÝDEN: SuperStar v neděli posílila, přiblížila se Četnickým humoreskám
Plnoformátová Televize Barrandov dokázala porazit Dvojku České televize pouze v rámci celodenního share, a to díky hodnotě 4,89 %. Obě stanice od sebe dělilo přibližně půl procentního bodu. Odstup obou programů v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, byl více než jeden procentní bod ve prospěch Dvojky. Ta vykázala share u dospělého publika 5,89 %. Zafungoval jí především film Paša, který se přehoupl přes 300 tisíc diváků. Souboj o mladší publikum vyhrála nad Primou Cool Nova Cinema, večer byly stanice víceméně vyrovnané.