Hlavní navigace

Virový marketing

20. 10. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Virový (viral) marketing je neodmyslitelně spojen se službou Hotmail, které v letech 1998–9 pomohl získat přes 12 milionů uživatelů. Podle studie Jupiter Media Metrix z roku 2002 si 45 procent nakupujících vybralo elektronický obchod na základě doporučení známých. Další příklady a informace o virovém marketingu přináší Rebecca Weeks v první části článku Online Viral Marketing: Friend or Foe? (Sova v síti)

Virový (viral) marketing je neodmyslitelně spojen se službou Hotmail, které v letech 1998–9 pomohl získat přes 12 milionů uživatelů. Podle studie Jupiter Media Metrix z roku 2002 si 45 procent nakupujících vybralo elektronický obchod na základě doporučení známých. Další příklady a informace o virovém marketingu přináší Rebecca Weeks v první části článku Online Viral Marketing: Friend or Foe? (Sova v síti)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).