Hlavní navigace

Vítězné finále Petry Kvitové ve Wimbledonu vidělo na Nově téměř 600 tisíc diváků

6. 7. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanějším pořadem sobotního večera byla pohádka Princezna se zlatou hvězdou, kterou vysílala Nova. Fotbal zvedl podíl ČT Sport.

ČT Sport večer u mladých dvojkou po Nově

Takřka 600 tisíc diváků sledovalo ani ne hodinu dlouhé finálové utkání dvouhry žen ve Wimbledonu, z něhož vyšla vítězně Češka Petra Kvitová. Přenos na hlavním kanálu Novy, včetně závěrečného ceremoniálu, sledovalo od 15 hodin v průměru 584 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 37,97 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let přenos zaujal 42,36 procenta diváků u televizních obrazovek. Podvečerní zápas čtvrtfinále mistrovství světa ve fotbale mezi Argentinou a Belgií se musel na ČT Sport od 17:50 spokojit s 391 tisíci dospělými diváky a podílem 19,37 procenta (21,99 procenta v divácké kategorii 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: Všechnopárty vítězem pátečního večera, ČT 1 nad Novou i v kategorii 15 až 54 let

Sledovanější byl noční zápas Nizozemska s Kostarikou, zejména pak prodloužení, které začínalo těsně před půlnocí. Ujít si ho nenechalo 447 tisíc dospělých diváků a 36,42 procenta publika (37,15 procenta ve věku 15 až 54 let). Během prime time pak ČT Sport v mladší kategorii diváků od 15 do 54 let oslovil nejvíce publika po hlavním kanálu Novy a stal se dvojkou trhu (s podílem 11,46 procenta), když porazil sesterskou ČT 1 i hlavní kanál Primy. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera ale byla pohádka Princezna se zlatou hvězdou, kterou od 20:20 vysílala televize Nova. Přilákala 743 tisíc dospělých diváků a 24,87 procenta publika (29,84 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (5. 7. 2014)
Graf podílu kanálů (5. 7. 2014)
Graf podílu skupin (5. 7. 2014)

Cibulka na Barrandově s podílem 11,40 %

ČT 1 i Prima se musely po osmé večer spokojit s méně než polovinou diváků oproti Nově. Záznam Karel Gott v Lucerně na Jedničce vidělo 368 tisíc dospělých diváků a 12,57 procenta publika (7,74 procenta ve věku 15 až 54 let), soutěž Máme rádi Česko na Primě dokonce jen 320 tisíc a 10,90 procenta publika (9,05 procenta ve věku 15 až 54 let). Dařilo se ale ČT 2, která westernem 100 pušek zaujala od 20:00 v průměru 239 tisíc dospělých diváků a 8,14 procenta publika, a hned následujícím snímkem Na západní frontě klid 224 tisíc dospělých s podílem 9,94 procenta. Za celý den Dvojka vygenerovala podíl 6,07 procenta a v prime time dokonce 6,68 procenta, což bylo kromě ČT Sport nejvíce z menších tematicky zaměřených kanálů.

MIF analytika

MINULÁ SOBOTA: ČT Sport v sobotu večer ohrožovala Novu, fotbal Brazílie – Chile byl nejsledovanější

Dobře se dařilo i TV Barrandov s talk show Sejdeme se na Cibulce, již vidělo od desáté večer 281 tisíc dospělých diváků a 11,40 procenta publika. Hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Dračí války, zaujal od osmé večer 184 tisíc dospělých diváků a 6,26 procenta publika (9,69 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima love bodovala od 20:20 filmem Tajemství mé dcery, který si nenechalo ujít 146 tisíc dospělých diváků a 4,97 procenta publika (5,17 procenta ve věku 15 až 54 let). Mimořádný zájem byl i o polední zprávy na ČT 24, které si v sobotu nenechalo ujít 170 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 13,68 procentům publika u televizních obrazovek.

Top 10 všechny stanice (5. 7. 2014)
Top 5: ČT1 (5. 7. 2014)
Top 5: ČT2 (5. 7. 2014)
Top 5: ČT24 (5. 7. 2014)
Top 5: ČT sport (5. 7. 2014)
Top 5: ČT :D (5. 7. 2014)
Top 5: ČT art (5. 7. 2014)
Top 5: Nova (5. 7. 2014)
Top 5: Nova Cinema (5. 7. 2014)
Top 5: FANDA (5. 7. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (5. 7. 2014)
Top 5: TELKA (5. 7. 2014)
Top 5: Prima (5. 7. 2014)
Top 5: Prima COOL (5. 7. 2014)
Top 5: Prima love (5. 7. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (5. 7. 2014)
Top 5: TV Barrandov (5. 7. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.