Hlavní navigace

Vladimír Železný už není ředitelem TV Barrandov, skončila i šéfka programu Markéta Zahradníková

13. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

AKTUALIZOVÁNO 16:39 – Jaromír Soukup měl vedením TV Barrandov pověřit Marcelu Hrdou, místopředsedkyni představenstva vydavatelství Empresa Media, pod které Barrandov spadá

Pouhých pět měsíců vydržel v čele televize Barrandov Vladimír Železný, někdejší šéf nejsledovanější české televize Nova. Ve středu jej společně s programovou ředitelkou Markétou Zahradníkovou odvolal majitel Barrandova Jaromír Soukup. Do čela televize pak místo Železného jmenoval Marcelu Hrdou, šéfku a místopředsedkyni představenstva vydavatelství Empresa Media, pod kterou spadají všechny mediální aktivity Soukupových firem, včetně TV Barrandov. Informaci serveru DigiZone.cz potvrdil zdroj obeznámený se situací uvnitř TV Barrandov, oficiálně ji ale televize, ani Empresa Media, nekomentovaly.

K TÉMATU: Vladimír Železný: všechno špatně, od teď ale bude TV Barrandov jen vzkvétat

WT100temata2

Server DigiZone.cz se marně pokoušel kontaktovat odvolanou ředitelku programu Markétu Zahradníkovou, nepochodil na tiskovém oddělení TV Barrandov ani u nové šéfky televize Marcely Hrdé. Ta sice zvedla mobilní telefon, ale s odvoláním na probíhající schůzku odmítla cokoli sdělit a odkázala na tiskové oddělení TV Barrandov. Mluvčí stanice Petra Hrušová poskytla k odchodu Železného médiím neurčité vyjádření: Jakékoliv významné události sděluje televize Barrandov prostřednictvím tiskových zpráv.

Vladimír Železný stál v čele TV Barrandov od listopadu loňského roku, za éry Jaromíra Soukupa šlo již o třetího generálního ředitele této televize. Před ním stanici vedl od února loňského roku bývalý ředitel zpravodajství České televize Roman Bradáč, od října 2012 pak Robert Kvapil, někdejší obchodní ředitel ČT za éry Jiřího Janečka. Za Soukupova nástupu televizi vedla Martina Lišková. Podle deníku Právo by personálie na Barrandově neměly skončit odvoláním Železného. Chystají se prý doslova „bouřlivé změny“.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.