Hlavní navigace

Vodafone členem Sdružení pro internetovou reklamu

12. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Vodafone se stává prvním českým mobilním operátorem ve Sdružení pro internetovou reklamu, kam přichází jako poskytovatel prostoru pro internetovou reklamu. Výkonná rada SPIR o tom tento týden rozhodla na svém zasedání. Jsem přesvědčena, že se zájmy SPIR a společnosti Vodafone v oblasti mobilní komunikace shodují. Očekáváme, že se náš nový člen aktivně zapojí do řešení v rámci našich stěžejních projektů NetMonitor a AdMonitoring, říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Společnost Vodafone se stává prvním českým mobilním operátorem ve Sdružení pro internetovou reklamu, kam přichází jako poskytovatel prostoru pro internetovou reklamu. Výkonná rada SPIR o tom tento týden rozhodla na svém zasedání. Jsem přesvědčena, že se zájmy SPIR a společnosti Vodafone v oblasti mobilní komunikace shodují. Očekáváme, že se náš nový člen aktivně zapojí do řešení v rámci našich stěžejních projektů NetMonitor a AdMonitoring, říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Chceme přinést do mobilu ještě více internetového obsahu zdarma a členství ve SPIRu nám dává skvělou příležitost zásadně se podílet na vytváření standardů mobilní internetové reklamy a aktivně zasahovat do tvorby nových reklamních formátů, komentuje vstup Vodafonu do SPIR David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).