Společnost Vodafone se stává prvním českým mobilním operátorem ve Sdružení pro internetovou reklamu, kam přichází jako poskytovatel prostoru pro internetovou reklamu. Výkonná rada SPIR o tom tento týden rozhodla na svém zasedání. Jsem přesvědčena, že se zájmy SPIR a společnosti Vodafone v oblasti mobilní komunikace shodují. Očekáváme, že se náš nový člen aktivně zapojí do řešení v rámci našich stěžejních projektů NetMonitor a AdMonitoring,
říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Chceme přinést do mobilu ještě více internetového obsahu zdarma a členství ve SPIRu nám dává skvělou příležitost zásadně se podílet na vytváření standardů mobilní internetové reklamy a aktivně zasahovat do tvorby nových reklamních formátů,
komentuje vstup Vodafonu do SPIR David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. (Tisková zpráva)