Hlavní navigace

Vodafone členem Sdružení pro internetovou reklamu

Jiří Macich ml.

Společnost Vodafone se stává prvním českým mobilním operátorem ve Sdružení pro internetovou reklamu, kam přichází jako poskytovatel prostoru pro internetovou reklamu. Výkonná rada SPIR o tom tento týden rozhodla na svém zasedání. Jsem přesvědčena, že se zájmy SPIR a společnosti Vodafone v oblasti mobilní komunikace shodují. Očekáváme, že se náš nový člen aktivně zapojí do řešení v rámci našich stěžejních projektů NetMonitor a AdMonitoring, říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Společnost Vodafone se stává prvním českým mobilním operátorem ve Sdružení pro internetovou reklamu, kam přichází jako poskytovatel prostoru pro internetovou reklamu. Výkonná rada SPIR o tom tento týden rozhodla na svém zasedání. Jsem přesvědčena, že se zájmy SPIR a společnosti Vodafone v oblasti mobilní komunikace shodují. Očekáváme, že se náš nový člen aktivně zapojí do řešení v rámci našich stěžejních projektů NetMonitor a AdMonitoring, říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Chceme přinést do mobilu ještě více internetového obsahu zdarma a členství ve SPIRu nám dává skvělou příležitost zásadně se podílet na vytváření standardů mobilní internetové reklamy a aktivně zasahovat do tvorby nových reklamních formátů, komentuje vstup Vodafonu do SPIR David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?