Telekomunikační operátor Volný nově nabízí zákazníkům dvě varianty fakturace. Faktura může být zaslána poštou a nově také e-mailem. Způsob fakturace si zákazníci mohou nastavit po přihlášení na http://muj.volny.cz.
Velké množství našich zákazníků využívá pro komunikaci e-mail, a pro mnohé z nich je tento způsob komunikace s námi pohodlnější. Proto jsme se rozhodli tohoto komunikačního kanálu plně využít. Elektronický způsob fakturace je většinou zákazníků vítán. Částku, kterou ušetříme na tisku a papíru, vrátíme prostřednictvím Nadace Partnerství zpět přírodě, a tím i naši zákazníci automaticky přispějí na rozvoj životního prostředí,
uvádí Clemens Wohlmuth, generální ředitel Volného. (Tisková zpráva)
Aktualizace 14:04: Čtenář nás upozornil, že elektronické fakturování není u Volného novinkou. Požádali jsme o upřesnění tiskovou mluvčí Volného. Má se to tak, že u některých služeb (právě u ADSL), měl zákazník již automaticky nastavené zasílání faktury e+mailem a současně mu chodila i tištěná faktura. Novinka je to zejména pro zákazníky ostatních služeb, kterým chodila pouze tištěná faktura. Nově si mohou zákazníci vybrat, zda chtějí pouze elektronickou fakturaci, tištěnou fakturaci, příp. obě možnosti. K tomuto kroku jsme přikročili na základě podnětu od zákazníků, kteří chtěli dostávat pouze mailovou fakturu – takových v posledních měsících značně přibylo, a to jak u datových, tak hlasových služeb,
uvedla Michaela Hajná.