Hlavní navigace

Všechnopárty a Královský slib v pátek nejsledovanější, Medvídek zvítězil u mladých

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hned jedenáct televizních stanic v pátek vůbec nepřekročilo hranici sta tisíc diváků. Šlo nejen o tradiční hráče, jako je například minoritní ČT art, ale i Novu Cinema.

Doba čtení: 2 minuty

Jednička a Nova si spravedlivě rozdělily publikum

Nejsledovanějšími pátečními nezpravodajskými pořady se stala Všechnopárty a Královský slib. Oba vysílal první program České televize. Všechnopárty oslovila 751 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 27,12 %, u mladšího publika byl zájem o deset procentních bodů menší. Královský slib oslovil necelých 650 tisíc diváků (share 23,65 %; 19,91 % v 15–54). Jednička se stala v pátek nejsledovanějším programem. Prvenství si držela nejen přes den díky podílu 18,29 %, ale i večer, kdy share dosáhl těsně pod 24 %.

ČTVRTEČNÍ DATA: Souboj Primy a Barrandova skončil ve čtvrtek večer velmi těsným výsledkem

Nejsledovanějším pořadem u mladšího publika, tedy ve skupině od 15 do 54 let, byl Medvídek, jehož share dosáhl hodnoty 23,18 %. Celkem si českou komedii s Jiřím Macháčkem nenechalo ujít 465 tisíc diváků (share 16,67 %). Nova se mohla pochlubit i nejsledovanějším pořadem dne, jimiž byly tradičně Televizní noviny, které se dostaly tisícovku diváků nad milionovou hranicí. Nova byla nejsledovanější stanicí u mladšího publika. Pozici trojky trhu s celodenním podílem 13,21 % obsadila Prima.

Brand 2018 Lovebrand

Graf podílu kanálů (31. 7. 2015)
Graf podílu skupin (31. 7. 2015)
Kanály – průměrné podíly (31. 7. 2015)

Jedenáct kanálů pod stotisícovou hranicí

Hned jedenáct televizních stanic v pátek vůbec nepřekročilo hranici sta tisíc diváků. Šlo nejen o tradiční hráče, jako je například minoritní ČT art nebo tematické kanály Kino Barrandov a Barrandov Plus, ale tentokrát se do této kategorie dostala například i Nova Cinema nebo Prima love. Tematický kanál Novy u dospělého publika s obtížemi překonal dvouprocentní podíl a u mladších diváků dosáhl večer jen k 4 %. Prima COOL se naopak pohybovala v kategorii 15–54 po celý den nad 5 %. Velmi dobře si vedla plnoformátová Televize Barrandov, která v průběhu celého pátku držela svůj podíl okolo 6 %.

MINULÝ TÝDEN: ČT1 v pátek nejsledovanější českou televizí, Novu porazila i v prime time

Top 10 všechny stanice (31. 7. 2015)
Top 5: ČT1 (31. 7. 2015)
Top 5: ČT2 (31. 7. 2015)
Top 5: ČT24 (31. 7. 2015)
Top 5: ČT sport (31. 7. 2015)
Top 5: ČT :D (31. 7. 2015)
Top 5: ČT art (31. 7. 2015)
Top 5: Nova (31. 7. 2015)
Top 5: Nova Cinema (31. 7. 2015)
Top 5: FANDA (31. 7. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (31. 7. 2015)
Top 5: TELKA (31. 7. 2015)
Top 5: Prima (31. 7. 2015)
Top 5: Prima COOL (31. 7. 2015)
Top 5: Prima love (31. 7. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (31. 7. 2015)
Top 5: TV Barrandov (31. 7. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (31. 7. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (31. 7. 2015)
Našli jste v článku chybu?