Hlavní navigace

Všechnopárty vítězem pátečního večera, Hanebný pancharti uhráli s Nákazou plichtu

8. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima byla v pátek odsunuta na pozici trojky na trhu, ČT 1 bodovala zábavnými pořady. V prime time u dospělých pokořila hranici 21 %.

Nad milionem diváků jen Všechnopárty

Hranici milionu diváků po delší době pokořila talk show Všechnopárty na prvním programu České televize. V pátek večer ji od půl desáté sledovalo v průměru 1,026 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 29,66 procentům publika. Výrazně hůře se ale pořadu Karla Šípa dařilo u mladší divácké kategorie 15 až 54 let, v níž oslovil 18,36 procenta diváků u televizních obrazovek. Hned po osmé hodině večer se ujala vedení televize Nova, jejíž dobrodružný film Cesta na tajuplný ostrov 2 sledovalo v průměru 910 tisíc dospělých diváků a 24,62 procenta publika (31,68 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: ČT Sport se díky Evropské lize přiblížil ve čtvrtek večer k desetiprocentnímu podílu

Souběžně vysílaný „vodnický“ seriál Neviditelní na ČT 1 vidělo od osmé večer 659 tisíc dospělých diváků a 17,58 procenta publika (ale 21,69 procenta ve věku 15 až 54 let), film Nezastavitelný na „velké“ Primě zhlédlo od čtvrt na devět 397 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika (14 procent ve věku 15 až 54 let). Těmto číslům se blížila ČT 2 s hlavním večerním dokumentem Kouzla přírody, který si od 20:00 nenechalo ujít 333 tisíc dospělých diváků a 8,87 procenta publika. Nový původní seriál Stopy života na TV Barrandov vidělo od 20:10 v průměru 240 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo podílu 6,37 procenta (ale jen 2,73 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (7. 11. 2014)
Graf podílu kanálů (7. 11. 2014)
Graf podílu skupin (7. 11. 2014)

Mimořádně úspěšná Telka se blížila Barrandovu

Nova Cinema dosáhla vysíláním kultovního sci-fi Matrix jen průměrného výsledku, od osmé večer jím zaujala 161 tisíc dospělých diváků a 4,51 procenta publika (7,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Zato sesterská Telka silně bodovala archivním zábavným pořadem Zlatá mříž, který si ve stejnou dobu nenechalo ujít 157 tisíc dospělých diváků a 4,20 procenta publika (2,80 procenta ve věku 15 až 54 let). Díky němu se Telka v celodenních číslech u dospělého publika dostala na podíl 2,21 procenta a porazila sesterský Smíchov i Fandu, v prime time pak i Primu love, přičemž u publika od 15 do 54 let se v hlavním vysílacím čase dotahovala na hodnoty TV Barrandov.

BRAND23 Workshop

MINULÝ PÁTEK: Snowboarďáci přinesli Nově značný pokles zájmu u staršího publika

K velkému souboji televizí došlo i v pozdějším vysílacím čase. Zejména střet filmů Hanebný pancharti (Prima) a Nákaza (Nova), které šly přímo proti sobě od čtvrt na jedenáct, dopadl velmi vyrovnaně. Na absolutní počet diváků těsně vyhrál thriller Nákaza, který na Nově vidělo v průměru 300 tisíc dospělých a 15 procent publika, zatímco Hanebným panchartům dalo přednost 271 tisíc dospělých diváků, ale 18 procent publika. V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let si Hanebný pancharti udrželi mírný náskok před Nákazou, když oslovilo 21 procent publika, zatímco Nákaza o jeden procentní bod méně. Jasným lídrem v tomto čase ale byla ČT 1 se střihovým pořadem Hitparáda zábavy, který si od 22:20 nenechalo ujít 644 tisíc dospělých diváků a 26 procent publika (ale jen necelých 18 procent ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (7. 11. 2014)
Top 5: ČT1 (7. 11. 2014)
Top 5: ČT2 (7. 11. 2014)
Top 5: ČT24 (7. 11. 2014)
Top 5: ČT sport (7. 11. 2014)
Top 5: ČT :D (7. 11. 2014)
Top 5: ČT art (7. 11. 2014)
Top 5: Nova (7. 11. 2014)
Top 5: Nova Cinema (7. 11. 2014)
Top 5: FANDA (7. 11. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (7. 11. 2014)
Top 5: TELKA (7. 11. 2014)
Top 5: Prima (7. 11. 2014)
Top 5: Prima COOL (7. 11. 2014)
Top 5: Prima love (7. 11. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (7. 11. 2014)
Top 5: TV Barrandov (7. 11. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).