Hlavní navigace

Výdaje na reklamu se za pět let zdvojnásobí

9. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Spotřebitelé budou na Internetu trávit stále více času a s tím porostou i výdaje na internetovou reklamu. Podle Jupiter Research se mají do roku 2009 v USA výdaje na online reklamu zdvojnásobit na 5,5 miliardy z letošních 2,6 miliardy dolarů. To by ale znamenalo, že se růst výdajů zpomalí z letošních 65 procent na jedenáct procent v roce 2009. To dělá starosti potenciálním investorům do akcií Google, protože objem financí, které chce Google emisí získat je vyšší než všechny letošní americké…

Spotřebitelé budou na Internetu trávit stále více času a s tím porostou i výdaje na internetovou reklamu. Podle Jupiter Research se mají do roku 2009 v USA výdaje na online reklamu zdvojnásobit na 5,5 miliardy z letošních 2,6 miliardy dolarů. To by ale znamenalo, že se růst výdajů zpomalí z letošních 65 procent na jedenáct procent v roce 2009. To dělá starosti potenciálním investorům do akcií Google, protože objem financí, které chce Google emisí získat je vyšší než všechny letošní americké výdaje na internetovou reklamu. (M&M)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).