Hlavní navigace

Výměna manželek nestačila na Sanitku 2 ani u mladých, bodovala Nova Cinema

Jan Potůček

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – Páteční večer se vydařil tématickým kanálům Novy i Primy, Déčko v celodenním podílu na publiku od 15 do 54 let opět nad Fandou.

Doba čtení: 2 minuty

VyVolení na polovičním výkonu Manželek

Páteční večer po 20. hodině se nejvíce vydařil prvnímu programu České televize. Jeho seriál Sanitka 2 zaujal nejvíc diváků starších 15, ale i v kategorii 15 až 54 let. V průměru jej vidělo 1,274 milionu dospělých, což odpovídalo 34,08 procentům publika (29,69 procenta ve věku 15 až 54 let). Reality show Výměna manželek na hlavním kanálu Novy se musela od 20:20 hod. spokojit s pozicií dvojky na trhu, a to v obou hlavních cílových skupinách. Ujít si ji nenechalo 847 tisíc dospělých diváků, 22,37 procenta publika, v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let zaujala 27,24 procenta z těch, co trávili čas u obrazovky.

ČTVRTEČNÍ DATA: Předvolební superdebata ČT zaujala 824 tisíc diváků. Jak zamíchala podíly konkurence?

Víc než milion diváků sledoval talk show Všechnopárty, kterou od půl desáté vysílala ČT 1. Pořad Karla Šípa zaujal konkrétně 1,061 milionu dospělých diváků, 30,41 procenta publika, většinou však šlo o diváky starší 55 let. V kategorii 15 až 54 let talk show dosáhla spíše průměrného podílu 16,71 procenta. Konkurenční Show Jana Krause na hlavním kanálu Primy vidělo od 22:10 hod. 553 tisíc dospělých diváků, 20 procent publika, v mladší cílové skupině 15 až 54 let pak 17,93 procenta. Duel VyVolených vidělo od čtvrt na devět 435 tisíc dospělých, 12 procent publika (15 procent ve věku 15 až 54 let). Úspěšný český pátek má za sebou Nova Cinema, komedii Jáchyme, hoď ho do stroje! vidělo od 20 hodin 237 tisíc dospělých diváků, 6,41 procenta publika (8,15 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (25. 10. 2013)
Graf podílu kanálů (25. 10. 2013)
Graf podílu skupin (25. 10. 2013)

Prima love večer dotahovala TV Barrandov

Prima Cool bodovala krimiseriálem Námořní vyšetřovací jednotka L.A., zejména pak epizodou nasazenou od čtvrt na deset, která přitáhla pozornost 233 tisíců dospělých diváků a 6,54 procenta publika (6,94 procenta ve věku 15 až 54 let). Pohled do vily VyVolených živě si na sesterské Primě love si od 22:50 hod. nenechalo ujít 189 tisíc dospělých diváků, 9,13 procenta publika. V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let se podíl tohoto pořadu vyšplhal dokonce až na 11,08 procenta a Prima love v hlavním vysílacím čase u této cílové skupiny pokořila ČT 2, ČT 24, Fandu, Smíchov a blížila se podílu TV Barrandov. Ta dosáhla hlavním večerním filmem Božská relikvie, nasazeným od čtvrt na devět, spíše průměrného výsledku: 146 tisíc dospělých diváků, 3,94 procenta publika.

MINULÝ PÁTEK: Sanitka 2 v pátek u diváků od 15 do 54 let podlehla Výměně manželek na Nově

Víc než 100 tisíc diváků měl na Barrandově už jen erotický magazín Intim Night II, který po desáté večer zaujal 130 tisíc dospělých, 4,59 procenta publika (4,81 procenta ve věku 15 až 54 let). Nejúspěšnější pořad kulturního kanálu ČT art, magazín Bigbít, vidělo od 20:25 hod. v průměru 22 tisíc dospělých diváků, 0,57 procenta publika. Večerní a celodenní (přepočítávaný) podíl ČT art se nadále drží pod půl procentem. Opoti tomu dětské Déčko se už stabilně pohybuje nad jednoprocentním podílem na publiku starším 15 let i u kategorie 15 až 54 let, v níž je stabilně úspěšnější.

Top 10 všechny stanice (25. 10. 2013)
Top 5: ČT1 (25. 10. 2013)
Top 5: ČT24 (25. 10. 2013)
Top 5: ČT sport (25. 10. 2013)
Top 5: ČT :D (25. 10. 2013)
Top 5: ČT art (25. 10. 2013)
Top 5: Nova (25. 10. 2013)
Top 5: Nova Cinema (25. 10. 2013)
Top 5: FANDA (25. 10. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (25. 10. 2013)
Top 5: TELKA (25. 10. 2013)
Top 5: Prima family (25. 10. 2013)
Top 5: Prima COOL (25. 10. 2013)
Top 5: Prima love (25. 10. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (25. 10. 2013)
Top 5: TV Barrandov (25. 10. 2013)
Našli jste v článku chybu?