Hlavní navigace

Výměna manželek opět drtila konkurenci, po 20. hodině měla jako jediná přes milion diváků

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT 2 opět porazila hlavní večerní pořad na ČT 1, charitativní formát Kousek nebe. Dotahovala se ale i na sledovanost pořadu DoktorKA.

Doba čtení: 2 minuty

Kousek nebe stále lehce nad 300 tisíci diváky

Vysokou sledovanost a výrazný náskok před konkurencí si drží premiérová řada reality show Výměna manželek na televizi Nova. Ve středu byla po 20. hodině nejsledovanějším pořadem napříč televizními stanicemi měřenými peoplemetry a jako jediná oslovila v průměru víc než milion dospělých diváků. Od 20:20 hod. ji na hlavním kanálu Novy sledovalo 1,219 milionu dospělých diváků a 30,62 procenta publika (39,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Úspěšnější byly už jen Televizní a Sportovní noviny, které Výměně manželek na Nově předcházely. Konkurenční televize nedosáhly v době vysílání Výměny manželek ani poloviny výkonu této reality show.

ÚTERNÍ DATA: Nova se v úterý bez konkurence sportovních událostí vrátila na obvyklou sledovanost

Nejblíž Nově se po 20. hodině dostala Prima se seriálem Všechny moje lásky, který ale dosáhl třetinového výkonu Výměny manželek. Od čtvrt na devět jej sledovalo v průměru 484 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (devět procent ve věku 15 až 54 let). Charitativní pořad Kousek nebe na ČT 1 oslovil od osmé večer 321 tisíc dospělých při podílu osm procent (šest procent v kategorii 15 až 54 let). Úspěšnější byla opět ČT 2, která ve stejnou dobu vysílala cyklus Země a města světa, na který od 20:00 nalákala 327 tisíc dospělých diváků a 8,53 procenta publika. Následující pořad Na cestě od deváté večer vidělo dokonce 408 tisíc dospělých a 10,15 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (29. 4. 2015)
Graf podílu kanálů (29. 4. 2015)
Graf podílu skupin (29. 4. 2015)

ČT 2 čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi

Jednička ale úspěšnému cyklu na Dvojce vzdorovala svým pořadem DoktorKA, který byl mírně úspěšnější: od deváté večer oslovil 447 tisíc dospělých diváků a 11,99 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let byl ale úspěšnější cestopis na ČT 2 (podíl 7,17 procenta), zatímco DoktorKA zůstala až za ním (6,45 procenta). ČT 2 bodovala i cestopisným cyklem Dobrodruh, který od půl desáté přilákal 254 tisíc dospělých diváků a 7,21 procenta publika. Dvojka tak za celý prime time dosáhla průměrného podílu 5,66 procenta na dospělém publiku starším 15 let a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Totéž platí i pro celodenní čísla (podíl 4,88 procenta), ale u mladšího publika od 15 do 54 let byla úspěšnější Nova Cinema.

NMI18_Urban

MINULÁ STŘEDA: „Řecká“ Výměna manželek zvrátila pokles sledovanosti, měla přes 1,2 milionu diváků

Filmový kanál Novy bodoval zejména hlavním večerním filmem Vášnivý tanec, který si od osmé večer nenechalo ujít 207 tisíc dospělých diváků a 5,64 procenta publika (6,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Obdobného výkonu dosáhla ve stejnou dobu TV Barrandov, která zaujala zábavnou show Vtip za stovku! Od 20:10 ji sledovalo v průměru 211 tisíc dospělých diváků a 5,36 procenta publika. „Velká“ Prima tradičně bodovala Show Jana Krause, která od půl desáté zaujala 541 tisíc dospělých diváků a 18,44 procenta publika (17,43 procenta ve věku 15 až 54 let). Na souběžně vysílaný seriál Námořní vyšetřovací služba na Nově ale nestačila, ten oslovil 626 tisíc dospělých a 20,57 procenta publika (22,88 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (29. 4. 2015)
Top 5: ČT1 (29. 4. 2015)
Top 5: ČT2 (29. 4. 2015)
Top 5: ČT24 (29. 4. 2015)
Top 5: ČT sport (29. 4. 2015)
Top 5: ČT :D (29. 4. 2015)
Top 5: ČT art (29. 4. 2015)
Top 5: Nova (29. 4. 2015)
Top 5: Nova Cinema (29. 4. 2015)
Top 5: FANDA (29. 4. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (29. 4. 2015)
Top 5: TELKA (29. 4. 2015)
Top 5: Prima (29. 4. 2015)
Top 5: Prima COOL (29. 4. 2015)
Top 5: Prima love (29. 4. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (29. 4. 2015)
Top 5: TV Barrandov (29. 4. 2015)
Našli jste v článku chybu?