Nova Cinema se po 20:00 dotáhla na ČT 1
Ani zápas švédské hokejové reprezentace s Kanadou na mistrovství světa v hokeji ve středu večer nenarušil sledovanost reality show Výměna manželek na televizi Nova. Stejně jako minulý týden oslovila přes milion dospělých diváků, konkrétně 1,184 milionu, což odpovídalo 27,42 procentům publika (33,10 procentům v kategorii 15 až 54 let). Na absolutní počet diváků tedy Nova udržela svoji pozici, v podílu na publiku ale ztrácela – jinými slovy, hokejový šampionát zvýšil počet diváků u televizních obrazovek. Souběžně vysílaný zápas Švédska s Kanadou vidělo od 19:45 na ČT Sport v průměru 604 tisíc dospělých diváků a 15,86 procenta publika (20,35 procenta ve věku 15 až 54 let).
ÚTERNÍ DATA: ČT Sport v úterý večer dvojkou na trhu u mladých, i když na MS nehráli Češi
S hokejem v přímém souboji prohrály hlavní pořady na Primě i ČT 1. Primácký seriál Všechny moje lásky proti hokejovému šampionátu uhrál 461 tisíc dospělých diváků a podíl 11 procent (ale jen sedm procent v kategorii 15 až 54 let), charitativní pořad Kousek nebe na Jedničce dokonce jen 333 tisíc diváků při podílu osm procent (šest procent v kategorii 15 až 54 let). ČT 1 po osmé hodině večer málem prohrála s Novou Cinema, které se výtečně dařilo s filmem Hříšnice. Lechtivý snímek si nenechalo ujít 308 tisíc dospělých diváků a 7,71 procenta publika (6,98 procenta ve věku 15 až 54 let). Hokej naopak snížil sledovanost ČT 2, jejíž tradičně silný cestovatelský večer tentokrát nedosáhl na metu 300 tisíc diváků.
Kino Barrandov úspěšnější u mladšího publika
Nejsledovanější na Dvojce byl cyklus Na cestě, který si od osmé večer nenechalo ujít 282 tisíc dospělých diváků a 7,10 procenta publika. Ostatní cestovatelské formáty musely ustoupit přenosu fotbalové Ligy mistrů, který se kvůli hokejovému šampionátu přesunul právě na ČT 2. Zápas Barcelony s Bayernem Mnichov vidělo od 20:30 v průměru 219 tisíc dospělých diváků a 6,10 procenta publika (6,15 procenta ve věku 15 až 54 let). V přímém souboji s hokejem na ČT Sport ale Liga mistrů prohrála. Hokejový šampionát pomohl sportovnímu kanálu ČT v hlavním vysílacím čase opět k pozici druhé nejsledovanější televize v zemi po Nově, a to jak v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let, tak v kategorii 15 až 54 let.
MINULÁ STŘEDA: Výměna manželek opět drtila konkurenci, po 20. hodině měla jako jediná přes milion diváků
Z menších televizí se ve středu večer relativně dařilo TV Barrandov, která se u hlavního večerního pořadu udržela nad hranicí 200 tisíc dospělých diváků. Šlo o zábavnou soutěž Vtip za stovku!, kterou si od 20:10 nenechalo ujít 218 tisíc dospělých diváků a 5,09 procenta publika. Sesterské Kino Barrandov si i ve středu udrželo celodenní podíl na dospělém publiku na úrovni půl procenta a u mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let dokonce vykázalo podíl 0,64 procenta. Nejsledovanějším filmem této stanice se ve středu stal snímek Kámoš, který Kino Barrandov vysílalo odpoledne od 14:55 hod. V průměru jej vidělo 21 tisíc dospělých diváků a 1,62 procenta publika (ale 3,49 procenta ve věku 15 až 54 let, což je hodnota, které v této cílové skupině často nedosahuje ani hlavní program Barrandova).