Hlavní navigace

Výnosy z reklamy Seznamu vzrostly loni o 15 procent

1. 3. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Seznam v loňském roce zaznamenal nárůst výnosů z reklamy o 15 procent. Nejvýraznějším zdrojem příjmů z reklamy zůstává podle Michala Heisiga, obchodního ředitele Seznamu, PPC, následovaná displejovou reklamou a katalogem Firmy.cz. V letošním roce odhaduje Seznam nárůst výnosů z reklamy o 10 až 15 procent.

Seznam v loňském roce zaznamenal nárůst výnosů z reklamy o 15 procent. Nejvýraznějším zdrojem příjmů z reklamy zůstává podle Michala Heisiga, obchodního ředitele Seznamu, PPC, následovaná displejovou reklamou a katalogem Firmy.cz. V letošním roce odhaduje Seznam nárůst výnosů z reklamy o 10 až 15 procent.

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).