Hlavní navigace

VyVolení odstartovali naplno i na Slovensku. Jojka s nimi dosáhla podílu 22 %

Jan Potůček

Úvodní díl přímo z vily vidělo od 20:20 hod. téměř 240 tisíc diváků ve věku 12 až 54 let, Jojka ho nasadila proti seriálu Bouřlivé víno na Markíze, který však neporazila

Doba čtení: 1 minuta

Vyšší sledovanost než obvykle, ale nikoli vítězství nad Markízou dosáhla pondělní úvodní epizodou reality show VyVolení – Dům snů slovenská televize Joj. První přenos přímo z vily VyVolených sledovalo od 20:20 hod. necelých 240 tisíc diváků od 12 do 54 let, což představovalo téměř 22 procent z těch, co trávili čas u televize. “Programová novinka zajistila TV Joj nárůst sledovanosti v daném čase oproti předchozím týdnům,” konstatoval mluvčí stanice Jozef Gogola.

PR Summit tip Šilerová

K TÉMATU: VyVolení na Primě odstartovali v pondělí s 352 tisíci diváky a podílem 15 %

“VyVolení dosáhli ratingu sedm procent a podílu téměř 22 procent, přičemž nejvíce diváků měli mezi mladými lidmi od 15 do 34 let (podíl téměř 27 procent) a jedničkou na trhu byli mezi mladými muži s podílem 30 procent, když v této kategorii porazili i konkurenční seriál,” dodal Gogola. Prima nasadila čtvrtou řadu VyVolených od tohoto týdne, od pondělí vysílá každý všední den podvečer místo pořadu Prostřeno přenosy z volby soutěžících, kteří půjdou do vily. První epizodu v pondělí vidělo 352 tisíc dospělých diváků a 15 procent publika.

Našli jste v článku chybu?