VyVolení odstartovali naplno i na Slovensku. Jojka s nimi dosáhla podílu 22 %

20. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Úvodní díl přímo z vily vidělo od 20:20 hod. téměř 240 tisíc diváků ve věku 12 až 54 let, Jojka ho nasadila proti seriálu Bouřlivé víno na Markíze, který však neporazila

Vyšší sledovanost než obvykle, ale nikoli vítězství nad Markízou dosáhla pondělní úvodní epizodou reality show VyVolení – Dům snů slovenská televize Joj. První přenos přímo z vily VyVolených sledovalo od 20:20 hod. necelých 240 tisíc diváků od 12 do 54 let, což představovalo téměř 22 procent z těch, co trávili čas u televize. “Programová novinka zajistila TV Joj nárůst sledovanosti v daném čase oproti předchozím týdnům,” konstatoval mluvčí stanice Jozef Gogola.

CIF25_SE_terc

K TÉMATU: VyVolení na Primě odstartovali v pondělí s 352 tisíci diváky a podílem 15 %

“VyVolení dosáhli ratingu sedm procent a podílu téměř 22 procent, přičemž nejvíce diváků měli mezi mladými lidmi od 15 do 34 let (podíl téměř 27 procent) a jedničkou na trhu byli mezi mladými muži s podílem 30 procent, když v této kategorii porazili i konkurenční seriál,” dodal Gogola. Prima nasadila čtvrtou řadu VyVolených od tohoto týdne, od pondělí vysílá každý všední den podvečer místo pořadu Prostřeno přenosy z volby soutěžících, kteří půjdou do vily. První epizodu v pondělí vidělo 352 tisíc dospělých diváků a 15 procent publika.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).