Hlavní navigace

Výzkum SC&C: Nový vizuál ČT se divákům líbí

18. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

18. 2. 2008

Na konci loňského roku uspořádala agentura SC&C výzkum, který zkoumal především image televizí. Ten se mj. zabýval také novým designem programových stanic České televize. Přesto, že inovovaný vizuál se nesetkal nejprve s kladným ohlasem, z výzkumu vyplynulo, že diváci si na něj nakonec zvykli a líbí se jim. Pod pojmem „nová tvář“ České televize si diváci vybavují nejčastěji novou variantu symbolů jednotlivých kanálů, proměnu barevnosti a nové znělky se slogany.

ČTĚTE TAKÉ: Nová grafika České televize. Jak se vám líbí?

Výzkum agentury SC&C ukázal, že renovovaný vzhled působí na diváky moderně a většině z nich se líbí, uvádí tisková zpráva. Přesto v ní chybí naprosto zásadní údaje, a to, kolik bylo osloveno respondentů, a jak velká většina jich odpověděla kladně. Téměř polovina diváků považuje nové výtvarné řešení ČT za přínos. Z výzkumu dokonce vyplynulo, že někteří oslovení si vůbec neuvědomili, že nějaká změna nastala.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.