Hlavní navigace

Webové zpravodajství míří na web

16. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Online zpravodajství se těší stále větší oblibě. Např. elektronickou verzi New York Times čte více lidí než verzi papírovou. Tato skutečnost vydavatelům přidělává vrásky na čele. Stále se jim totiž nepodařilo z internetových čtenářů vytřískat nějaké peníze. Krom reklamy tedy. Zpravodajský internetový trh je přesycen a čtenář si může vybírat mezi velkým množstvím zdrojů. Takže se může stát, že v celkovém součtu bude pto vydavatele výhodnější orientace na web, tím pádem menší náklady na tisk,…

Online zpravodajství se těší stále větší oblibě. Např. elektronickou verzi New York Times čte více lidí než verzi papírovou. Tato skutečnost vydavatelům přidělává vrásky na čele. Stále se jim totiž nepodařilo z internetových čtenářů vytřískat nějaké peníze. Krom reklamy tedy. Zpravodajský internetový trh je přesycen a čtenář si může vybírat mezi velkým množstvím zdrojů. Takže se může stát, že v celkovém součtu bude pto vydavatele výhodnější orientace na web, tím pádem menší náklady na tisk, menší výdaje z reklamy a v neposlední řadě také méně prostředků na zajímavé zprávy. Začarovaný kruh. (Technet)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).