Hlavní navigace

X Factor se stále nechytl, v neděli skončil s méně než třetinovým podílem oproti Nově

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Výrazně nad svá obvyklá čísla se dostala v neděli Nova Cinema. Repríza Žen v pokušení zaujala především mladší publikum, kde získala podíl 21 %.

Doba čtení: 3 minuty

Události i hlavní zprávy Primy téměř s milionem diváků

Pěvecké show X Factor na Primě se stále nedaří zaujmout dostatečný počet diváků. Ani jeho druhému dílu se příliš nedařilo. V neděli večer přilákal k obrazovce pouze 476 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 10,71 %. U mladšího publika pak získal share necelých 14 %. Doktoři z Počátků na Nově zůstali X Factorem absolutně neohroženi. Nenechal si je ujít 1,572 milionu diváků (share 35,04 %; 29,05 % v 15–54). Doktoři byli nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne a umístili se hned za Televizními a Sportovními novinami. Více diváků než X Factor měla i nedělní dramatika Muž, který vycházel z hrobu na ČT 1.

SOBOTNÍ DATA: S tebou mě baví svět na ČT 1 na polovině výkonu Žen v pokušení na Nově

Nejsledovanější televizí dne u staršího publika byla s hodnotou 21,36 % Nova, která si udržela prvenství i u mladších diváků, kde získala share 23,6 %. V prime time se u obou diváckých skupin stanice blížila nebo překročila podíl 30 %. Pozici dvojky obsadila Jednička s hodnotou celodenního podílu 18,81 %, v prime time pak 17,06 %. Nejvíce diváků dalo přednost Událostem, tentokrát jich bylo nadprůměrných 973 tisíc (share 23,43 %). Přibližně 20 tisíc diváků nad nimi skončily Zprávy FTV Prima, které získaly share 24,9 %. Této stanici patřila v neděli pozice trojky. Za celý den dokázala oslovit 11,73 % publika.

Graf podílu kanálů (16. 3. 2014)
Graf podílu skupin (16. 3. 2014)
Kanály – průměrné podíly (16. 3. 2014)

Rekordní podíl Žen v pokušení na Nově Cinema

Rekordních hodnot dosáhla v neděli Nova Cinema. Poděkovat za to mohla především repríza české komedie Ženy v pokušení, který si vypůjčila z hlavního kanálu Novy. V odpoledních hodinách se na něj podívalo téměř 400 tisíc diváků (share 14,56 %). Rovných 21 % pak měl film u publika mladšího. Stanice za celý den oslovila 7,12 % publika a u mladších diváků se tato hodnota pohybovala jak po celý den, tak i v prime time nad 10 %. Největší konkurent Novy Cinema, plnoformátová TV Barrandov, oslovil za celý den 4,92 % publika. Nejsledovanější byl odpolední film Katie Fforde – 201 tisíc diváků (share 8,25 %).

MINULÝ TÝDEN: X Factor na Primě na poprvé propadl, měl podobnou sledovanost jako fotbal na ČT Sport

PR Summit tip Alza

Dvojce se tradičně dařilo s doku formátem Čtyři v tom, který si nenechalo ujít 313 tisíc diváků (share 6,95 %). Na ČT 24 byla nejsledovanější druhá část Otázek Václava Moravce – 381 tisíc (share 14,94 %). Na nadprůměrné hodnoty se dostal i ČT Sport díky přímému přenosu ze Světového poháru v biatlonu ve Finsku – 321 tisíc diváků (share 12,21 %; 12,05 % v 15–54). Šlo konkrétně o část vysílanou po 12. hodině. Ke 142 tisícům diváků (share 3,56 %; 6,86 % v 15–54) dosáhlo Déčko díky Gumídkům. Jen o čtyři tisíce diváků méně měli Krysáci. ČT art, Prima Zoom, Smíchov a Telka skončily pod stotisícovou hranicí.

207 tisíc diváků měl primetimový film Primy Cool Ztracený poklad Aztéků (share 4,79 %; 5,94 % v 15–54). Na Primě love se nad sto tisíc diváků dostala s hodnotou 112 tisíc (share 2,51 %) pouze Chůva k pohledání. Gambrinus ligu vysílanou na Fandovi od 18:59 do 20:51 vidělo 151 tisíc diváků (share 3,47 %; 3,5 % v 15–54).

Top 10 všechny stanice (16. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (16. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (16. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (16. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (16. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (16. 3. 2014)
Top 5: ČT art (16. 3. 2014)
Top 5: Nova (16. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (16. 3. 2014)
Top 5: FANDA (16. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (16. 3. 2014)
Top 5: TELKA (16. 3. 2014)
Top 5: Prima (16. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (16. 3. 2014)
Top 5: Prima love (16. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (16. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (16. 3. 2014)
Našli jste v článku chybu?