Yahoo delikátně

10. 12. 2005
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

A je to tu. Před několika minutami Yahoo prostřednictvím světových agentur oznamuje novou akvizici. Ke Konfabulatoru a Flickru přibyla další oblíbená služba – del.icio.us. Del.icio.us – služba pro sdílení oblíbených odkazů založená na tagsonomii, sociální navigaci, webových službách a RSS je jednou z ikon nové generace webu označované jako Web 2.0.

A je to tu. Před několika minutami Yahoo prostřednictvím světových agentur oznamuje novou akvizici. Ke Konfabulatoru a Flickru přibyla další oblíbená služba – del.icio.us. Del.icio.us – služba pro sdílení oblíbených odkazů založená na tagsonomii, sociální navigaci, webových službách a RSS je jednou z ikon nové generace webu označované jako Web 2.0.

Pro uživatele del.icio.us je to dobrá zpráva, protože s růstem obliby webu se častěji ozývala nejistota, zda malý start-up bez jasného zdroje příjmů může ustát rostoucí objem dat a dotazů. Pro Yahoo získání del.icio.us nemusí být pouze nezištným způsobem podpory online komunity. Portál tak zároveň získává komunitně spravovaný katalog odkazů s klíčovými slovy vybíranými nikoli na bázi hierarchie, ale klíčových slov a váhu jednotlivých odkazů určuje nikoli výskyt klíčových slov v textu, ale počet uživatelů, kteří si odkaz uložili.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).