Některý z webů provozovaných společností Yahoo! navštívilo v červenci alespoň jednou 87,2 % z 225 milionů amerických internetových uživatelů; celkově 196,564 miliónu jedinečných návštěvníků, a meziročně — oproti červenci 2012 — o 21 % více, zatímco weby Googlu navštívilo meziročně jen o 4 % více Američanů.
Naposledy předtím bylo Yahoo na první příčce v USA v květnu 2011. (Celosvětové srovnání patrně není hotově dostupné. Hrubým odhadem by mohlo být Yahoo! oproti Googlu celkově asi třetinové.)
Do výsledků přitom není započítán nedávno převzatý blogovací Tumblr, jenž je uveden samostatně na místě 28, sice s poznámkou, že část návštěvnosti byla převedena, ale Tumblru samotnému bylo stále započítáno 38,367 miliónu návštěvníků, a to meziročně více o 40 %. Tumblr tím také těsně překonal Twitter, jenž meziročně dokonce poklesl ze čtyřiceti miliónů na 36,466 miliónu.
Společnosti se v poslední době povedlo několik předělávek. Denní úložky fotek na Flickr se údajně zvýšily třikrát. Povedlo se také nové počasí. Yahoo předělalo i úvodní stránku a zpravodajství. Za poslední rok přitom zároveň uzavřelo přes třicet málo úspěšných služeb a webů.
Marissa Mayer se ujala vedení společnosti v červenci 2012.
Akcie společnosti jsou o 80 % výše než před rokem, ale patrně především v očekávání výnosu ze vstupu čínské Alibaby do veřejného obchodování. Yahoo má na Alibabě stále kolem 23 %.
Čerpáno z VatorNews