Hlavní navigace

Yahoo testuje inzerci na mobilech

5. 10. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Yahoo spustilo test inzerátů založených na klíčových slovech, které se budou zobrazovat na mobilních telefonech a dalších přenosných zařízeních poté, co uživatelé zadají vyhledávací dotaz. Test se uskuteční ve Spojených státech a Velké Británii a naváže tak na předhcozí úsilí v Japonsku. Ačkoliv je trh pro reklamu v mobilních telefonech stále ještě poměrně malý, společnosti věří, že se nakonec ukáže stejně výnosný jako u tradiční webové reklamy. Microsoft z tohoto důvodu koupil společnost pro…

Yahoo spustilo test inzerátů
založených na klíčových slovech, které se budou zobrazovat na
mobilních telefonech a dalších přenosných zařízeních poté, co
uživatelé zadají vyhledávací dotaz. Test se uskuteční ve Spojených
státech a Velké Británii a naváže tak na předhcozí úsilí v
Japonsku. Ačkoliv je trh pro reklamu v mobilních telefonech stále
ještě poměrně malý, společnosti věří, že se nakonec ukáže stejně
výnosný jako u tradiční webové reklamy. Microsoft z tohoto důvodu koupil
společnost pro mobilní inzerci v květnu. Yahoo nyní na testu pracuje
přibližně se 100 inzerenty, kteří platí po každém kliknutí uživatele
na odkaz. (BetaNews)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).