Hlavní navigace

Yahoo ztrácí podíl na americkém trhu s reklamou

25. 1. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnost Yahoo v uplynulém čtvrtletí zvýšila meziročně provozní zisk o 10 procent. Příjmy firmy a čistý zisk však už druhé čtrvtletí po sobě poklesly. Yahoo mělo ve čtvrtém čtvrtletí čistý zisk 296 milionů dolarů, což je o 5 procent méně než ve třetím čtvrtletí.  Čtěte také: Yahoo na prodej  Zakladatel Yahoo Jerry Yang rezignoval, firmě se nedaří

Společnost Yahoo v uplynulém čtvrtletí zvýšila meziročně provozní zisk o 10 procent. Příjmy firmy a čistý zisk však už druhé čtrvtletí po sobě poklesly. Yahoo mělo ve čtvrtém čtvrtletí čistý zisk 296 milionů dolarů, což je o 5 procent méně než ve třetím čtvrtletí. 

Yahoo tradičně vydělávalo hlavně na displejové reklamě, v minulém roce však jeho podíl na americkém trhu s reklamou meziročně poklesl z 13,3 procent na 11 procent. Trh reklamou přitom loni zaznamenal meziroční nárůst o 23 procent.

Zdroj: The New York Times

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).